تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مرگ تلخ بازیکن جوان در زمین فوتبال

امیرحسین شیرچی بازیکن جوان تیم فوتبال شهدا بابلسر در جریان دیدار امروز برابر نفت و گاز گچساران از سری رقابت های لیگ دو فوتبال کشور در حین مسابقه دچار نارسایی قلبی شد و در هنگام انتقال به بیمارستان در آمبولانس دچار ایست قلبی شد و متاسفانه درگذشت.

مرگ تلخ بازیکن جوان در زمین فوتبال

رویداد۲۴ عصر امروز خبر ناراحت کننده مرگ یک بازیکن جوان در فضای مجازی باعث ناراحتی جامعه فوتبال شد. امیرحسین شیرچی بازیکن ۲۳ ساله تیم فوتبال شهدای بابلسر، در جریان دیدار برابر نفت‌وگاز گچساران از رقابت‌های لیگ دسته دوم، به دلیل نارسایی قلبی جان خود را از دست داد.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که این بازیکن جوان حدود چهار ماه پیش نیز دچار مشکل قلبی شده بود که پس از انتقال به بیمارستان و انجام کار‌های درمانی و آزمایش‌های مختلف، توانست سلامتی خود را به دست آورد.

پس از حضور صابر میرقربانی روی نیمکت تیم شهدای بابلسر، امیرحسین شیرچی به تمرینات این تیم بازگشت و حتی در ۲ دیدار نیز از ابتدا برای تیمش به میدان رفت. طبق اطلاعات به دست آمده، کادر فنی تیم شهدای بابلسر قصد نداشته است که از ابتدا امیرحسین شیرچی را به میدان بفرستد، ولی به دلیل مصدومیت فرید آقاجانی کاپیتان تیم، وی در جمع یازده نفر ابتدایی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: حادثه برای بازیکن فوتبال هنگام شادی پس از گل +فیلم


در شرایطی که کمتر از ۱۵ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، ناگهان امیرحسین شیرچی روی زمین افتاد. تلاش کادر پزشکی برای احیای این بازیکن جوان نیز بی‌نتیجه بود و او درون زمین مسابقه جان خود را از دست داد. به گفته افراد حاضر در استادیوم، شیرچی بدون برخورد با بازیکنی و به علت بالا رفتن ضربان قلبش، تعادل خود را از دست داد و به دیار باقی شتافت.

مرگ تلخ بازیکن جوان در زمین فوتبال

مرگ تلخ بازیکن جوان در زمین فوتبال

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار مهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
1
چه رفتن های ساده ای
و چه دست و پا زدنهای سختی از ما
چرا عاقل نمی شویم
نظرات شما
پیشخوان