تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

استخر پیش ساخته چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

انواع استخر پیش ساخته اینتکس می‌توانند جایگزینی واقعی برای هرگونه استخر در بخش‌های خانگی و غیر خانگی باشند؛ چراکه بسیار متنوع، مرغوب و کاربردی تولید می‌گردند.

رویداد۲۴ استخر پیش ساخته را می توان به عنوان یکی از لوازم ورزشی، سرگرمی و تفریحی برای تمام اعضای خانواده در محیط های باز یا بسته دانست. در واقع آبتنی که یکی از بهترین و پرطرفدارترین تفریح ها می باشد فقط با وجود یک استخر مجهز و استاندارد ممکن است. با توجه به تنوع بالایی که این استخرها دارند، در هر مکانی می توان آنها را به کار گرفت. استخر پیش ساخته اینتکس در حقیقت نوع قابل جابجایی استخر است که به عنوان یک استخر موقت نیز کارایی دارد. استخر پیش ساخته از لحاظ ساختاری نیز با استخرهای دائم تفاوت دارند. در ساختار این استخرها از متریال های درجه یک و مقاوم استفاده می گردد. معمولا پایه و ساختار اصلی استخرها از فلز ایجاد شده است. اما، دیواره ها و فضایی که آب را نگه می دارد از نوعی پارچه مخصوص که برزنت نام دارد، ایجاد شده است. 

استخر پیش ساخته چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

استخر آماده.

تنوع چشمگیر و نامحدودی را در این استخرها می توان شاهد بود. در نتیجه آشنایی با آنها دست خریدار را باز می گذارد تا از میان آنها بتواند بهترین انتخاب را داشته باشند. دسته بندی انواع استخر آماده را بر اساس فاکتورهای مختلف می توان انجام داد. در این صورت ارزیابی استخرها به شکل بهتری ممکن است. از این رو در ادامه اطلاعات مفیدی در خصوص آنها بیان می شود که دانستن آنها بر اطلاعات شما می افزاید. 

 انواع استخرهای پیش ساخته 

همه ی ما تا حدودی با انواع استخر آماده و پیش ساخته آشنا هستیم؛ اما از تمامی مدل ها اطلاع نداریم. این استخرها در کل در سه دسته زیر قابل دسته بندی هستند:

  • کودکانه
  • بزرگسال
  • خانوادگی

 از لحاظ شکل ظاهری نیز استخرهای پیش ساخته انواع زیر را در بر می گیرند:

  1. گرد یا دایره ای.
  2. مربعی
  3. مستطیلی
  4. چند ضلعی
  5. استخرهای مدل دار که شکل های خاص و هر نوع استخر غیر از موارد قبل را شامل می شوند.

دسته بندی دیگری که برای استخرها وجود دارد، بر اساس جنس بدنه آنها می باشد. بر این اساس انواع استخر پیش ساخته موارد زیر را در بر می گیرند:  

  1. برزنت
  2. فایبرگلاس.
  3. رزین
  4. کامپوزیت
  5. الیاف ابریشم
  6. استخرهای فلزی.

با وجود تمامی موارد گفته شده در بالا، گاهی انواع استخر پیش ساخته را با نام های دیگری هم می توان یافت. این امر از تنوع بالای استخرها حکایت دارد. در نتیجه، هر نوع استخر با هر کیفیت، شکل و ابعادی که در نظر شما باشد از میان آنها قابل تهیه است.

استخر پیش ساخته چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

مدل استخر مستطیلی 6 نفره

استخر پیش ساخته دست دوم 

استفاده از استخر پیش ساخته رواج چشمگیری داشته است و متقاضیان با توجه به شرایط خود از آنها استفاده می کنند. بنابراین، تعویض استخر نیز انجام می‌ پذیرد. از این امر باعث شده تا امروزه با انواع استخر پیش ساخته دست دوم هم مواجه باشیم. اگرچه قیمت این استخرها کمتر می باشد؛ اما تنوع آنها کم بوده و نوع دست دوم استخرهای پیش ساخته از کیفیت کمتری در مقایسه با مدل های نو برخوردار می باشند. در مقابل، استخرهای نو بیشترین تنوع را داشته و در حالت کلی گزینه های بهتری برای خرید می باشند. استخرهای نو از لحاظ بهداشت نیز گزینه های بهتری هستند؛ بنابراین اگر به دنبال یک استخر آماده مطمئن می باشید، بهتر است به سراغ نوع درجه یک آنها بروید.

آشنایی با استخر اینتکس پیش ساخته

این نامی است که بیش از هر نام دیگر در خصوص استخر پیش ساخته به گوش میخورد. به طوری که امروزه استخر های اینتکس اصلی ترین استخرها در بازارهای مرتبط به شمار می آیند. از این مدل به عنوان قیمت استخر پیش ساخته یاد می شود. بنابراین، در اینجا به طور جداگانه به بیان مطالبی مفید در خصوص آن پرداخته می‌ شود. این استخر ها دارای پایه های فلزی و بسیار محکم و در واقع نوعی استخر پیش ساخته عمیق می باشند. بدنه آنها با استفاده از متریال های مرغوب همچون برزنت و الیاف ابریشم به وجود آمده اند.

 از بارزترین مشخصات انواع استخر پیش ساخته اینتکس به مقاومت بسیار بالای آن در برابر شرایط محیطی و عوامل فیزیکی می توان اشاره کرد. این استخرها نیز متنوع تولید می گردند و هر شکل و اندازه از آنها موجود می باشد. جالب است بدانید که تولید استخرهای اینتکس بر اساس مد روز انجام می پذیرد؛ در نتیجه هر روز شاهد ورود مدل های جدیدتری از آنها به بازار ها می باشیم. تنوع رنگی، اندازه، مدل و جنس آنها بالا است. این استخر ها قابل حمل می باشند و با توجه به مرغوبیت بالایی که دارند از طول عمر نامحدود برخوردار هستند. 

  1. استخر اینتکس مدل ایزی ست
  2. استخر فریمی اینتکس
  3. استخر اینتکس کودک
  4. استخر خانوادگی اینتکس
  5. استخر های بزرگ اینتکس

موارد فوق مهمترین نوع استخر های اینتکس می باشند که در تنوع بالا تولید می گردند. در نتیجه تقریبا تمام گونه های استخر را شامل می شوند.

استخر پیش ساخته چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

استخر فانتزی اینتکس

مرغوبترین و ارزانترین استخر پیش ساخته

در هنگام انتخاب و خرید استخر آماده و هرگونه استخر پیش ساخته، دو فاکتور مرغوبیت و ارزان بودن برای خریدار اهمیت دارد. اما آیا می توان استخری که این دو ویژگی را همزمان داشته باشد را خریداری کرد؟در جواب می توان گفت اگر خریدار اصول خرید را رعایت کند و در خصوص استخرها شناخت کافی داشته باشد و خرید آنها را به درستی انجام دهد، قطعاً این امر محقق خواهد شد. در واقع امروزه تولید انواع استخر آماده به صورت عمده انجام می پذیرد و در نتیجه استخرها با قیمت های مناسب عرضه می گردند. اما، محل خرید استخر نیز بسیار اهمیت دارد و با انتخاب درست آن می توان استخرها را با قیمت واقعی تهیه کرد. در واقع یک فروشگاه معتبر و خوش سابقه که فروش استخرها را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می دهد موارد گفته شده را برای فرد خریدار به شکلی بهتر فراهم می سازد؛ بنابراین بهترین قیمت استخر پیش ساخته را باید در مراکز معتبر جستجو کرد.

 در فروشگاه اینترنتی سعید اینتکس نحوه تخلیه باد استخر بادی اینتکس موجود در نمایندگی سعید اینتکس آشنا می شوید و تنوع چشمگیری از جدیدترین و مرغوب ترین انواع استخر آماده که جزو برندهای برتر روز می باشند به صورت اینترنتی قابل تهیه می باشند. اطلاعات کافی در خصوص هر نوع استخر موجود بوده و خرید آسان و تضمین شده آنها امکان پذیر است. به علاوه، قیمت ها بسیار منصفانه تعیین شده اند و خرید این استخرها برای مشتریان در هر کجای کشور به راحتی امکان پذیر است. 

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
نظرسنجی
در انتخابات پیش‌رو به کدام کاندیدای احتمالی قطعا رای نمی‌دهید؟
پیشخوان