تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵

خروج هزاران غیرنظامی از شرق حلب/آزاد سازی مناطق جدید

مرکز ویژه تلاش های آشتی در سوریه با اشاره به خروج قریب به سه هزار غیرنظامی از شرق حلب به آزاد سازی مناطق جدید از سوی ارتش سوریه اشاره کرد.
رویداد۲۴-مرکز ویژه تلاش های آشتی در سوریه با اشاره به خروج قریب به سه هزار غیرنظامی از شرق حلب به آزاد سازی مناطق جدید از سوی ارتش سوریه اشاره کرد.

به گزارش شبکه روسیاالیوم، مرکز روسی ویژه تلاش های آشتی که در حمیمیم سوریه قرار دارد از خروج جمعیِ غیرنظامیان از شرق حلب خبر داد.

این مرکز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سه هزار نفر که در میان آنها ۱۵۱۹ کودک به چشم می خورد از شرق حلب طی ۲۴ ساعت گذشته خارج شده اند. مراکز ویژه برای اسکان دادن همه غیرنظامیان فراری از شرق حلب از سوی افسران روسی و با همکاری با مقامات سوریه ایجاد شده است.

در این مراکز به غیرنظامیان کمک های لازم پزشکی ضروری، غذا، نیازهای اولیه و البسه لازم داده می شود. همچنین آشپزخانه های صحرایی اضافی دایره شده است. ۱۵۰ آشپزخانه صحرایی ایجاد شده است.

مرکز حمیمیم بیان کرد: افسران روس روز یکشنبه کمک هایی به مناطق الاشرفیه و هنانو ارسال کرده اند.

این مرکز گزارش داد: ارتش سوریه موفق به بیرون کردن گروههای مسلح از منطقه استراتژیک القادسیه در شرق حلب شد و تاکنون ۱۰ منطقه آزاد شده است و بیش از سه هزار ساختمان از لوث تروریستهای جبهه النصره پاکسازی شده است.

منبع: مهر
برچسب ها: حلب ، غیرنظامی
نظرات شما
پیشخوان