تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

بهترین فیلترشکن برای آیفون

در این مطلب به بهترین فیلترشکن‌های قوی و فعال برای آیفون می‌پردازیم.

بهترین فیلترشکن برای آیفون

رویداد۲۴ سیما صابری: فیلترشکن‌ها می‌توانند دسترسی شما به سایت‌ها و خدمات آنلاینی که ممکن است محدود شده یا فیلتر شده باشد را امکان‌پذیر کنند. علت ایجاد این فناوری‌ها به عنوان واسطه‌ای بین کاربران و منابع آزاد اینترنت، دسترسی به اطلاعات و خدمات محدود شده است. نکته‌ای که باید توجه کنید این است که علت فیلتر یا محدودیت دسترسی به برخی سایت‌ها و خدمات می‌تواند بسیار متنوع باشد.

ممکن است شرکت‌ها یا سازمان‌ها دسترسی به برخی سرویس‌های آنلاین را برای کشف هویت، کنترل استفاده کاربران، یا حفاظت از حقوق مالکیت خود، محدود کنند. در همه این موارد، فیلترشکن‌ها به شما امکان می‌دهند تا بدون محدودیت، سانسور و دسترسی غیرمجاز به منابع آنلاین دسترسی داشته باشید. فیلترشکن‌ها با ایجاد یک تونل امن و رمزگذاری شده بین دستگاه شما و سایت موردنظر، دستگاه و هویت شما را محافظت می‌کنند. معمولاً فیلترشکن‌ها برای عبور از دیوار آتش (fire wall)یا فیلترها و برقراری ارتباط امن با سرویس‌های آنلاین استفاده می‌شوند. همچنین، می‌توانند روشی برای حفظ حریم خصوصی، امنیت و حفاظت اطلاعات شما باشند.

نکته قابل توجه در استفاده از فیلترشکن‌ها این است که برخی فیلترشکن‌ها ممکن است ناامن باشند و امکان جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما را داشته باشند. به دلیل اینکه تمام ترافیک اینترنت از طریق فیلترشکن‌ها عبور می‌کند، این ابزار می‌تواند به عنوان یک ابزار برای نظارت بر فعالیت‌های افراد و حفظ حریم خصوصی آنها نیز استفاده شود. بنابراین، استفاده از فیلترشکن‌ها ممکن است منجر به کاهش حریم خصوصی افراد شود.


بیشتر بخوانید: معرفی فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر با سرعت بالا


برای انتخاب یک فیلترشکن امن و معتبر بهتر است نظرسنجی کاربران، محبوبیت و دسترسی فنی به خدمات و همچنین پشتیبانی و امنیت آنها را در نظر بگیرید. در این مقاله به شما تعدادی از فیلترشکن‌های مناسب برای آیفون را معرفی می‌کنیم.

فیلترشکن پروتون VPN برای آیفون

بهترین فیلترشکن برای آیفون

پروتون VPN یکی از فیلترشکن‌های قوی و محبوب برای آیفون است که برای دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که در برخی کشورها قابل دسترسی نیستند، استفاده می‌شود. این فیلترشکن با استفاده از پروتکل‌های امنیتی قوی، اطلاعات کاربران را رمزگذاری کرده و حفظ حریم خصوصی آنها را تضمین می‌کند. پروتون وی پی ان دارای یک adblocker قدرتمند برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در برابر بد افزار ها و ردیاب های وب سایت مزاحم است. همچنین، پروتون VPN دارای سرورهای مجازی در بیش از 40 کشور جهان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سایت‌ها و خدمات مختلف با آی‌پی‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

فیلترشکن Hide.me برای آیفون

بهترین فیلترشکن برای آیفون

Hide.me یکی از فیلترشکن ها برای آیفون است که از پروتکل های امنیتی مانند OpenVPN، IKEv2 و L2TP / IPSec پشتیبانی می کند و دارای قابلیت جلوگیری از لو رفتن آدرس IP و DNS است. همچنین، Hide.me دارای سرورهای مستقر در بیش از ۷۵ کشور جهان است که به کاربران این فیلترشکن امکان دسترسی به محتوای محدود شده در کشورهای دیگر را می دهد.

فیلترشکن HotspotShield برای آیفون

بهترین فیلترشکن برای آیفون

فیلترشکن HotspotShield نیز یکی از فیلترشکن‌های قدرتمند و محبوب برای آیفون است. این فیلترشکن با استفاده از تکنولوژی VPN به عنوان یکی از سریع‌ترین برنامه‌ها شناخته می‌‍شود و امنیت کاربران را تضمین می‌کند. این برنامه به شما امکان می دهد بدون نیاز به ثبت نام یا وارد کردن کارت اعتباری خود به تمام ویژگی های اساسی دسترسی داشته باشید. همچنین، HotspotShield دارای سرورهای مجازی در بیش از 80 کشور جهان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سایت‌ها و خدمات مختلف با آی‌پی‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

فیلتر شکن Windscrib برای آیفون

بهترین فیلترشکن برای آیفون

فیلتر شکن قوی Windscrib در دسکتاپ و دستگاه‌های موبایل مانند آیفون قابل استفاده است و هدف اصلی آن حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران در اینترنت است. همچنین Windscrib از پروتکل‌های امنیتی مختلفی مانند OpenVPN، IKEv2 و WireGuard پشتیبانی می‌کند و همچنین ارائه دهنده انواع سرورهای مستقر در سراسر جهان است که به کاربران امکان دسترسی به محتوای مسدود شده در مناطق مختلف را می‌دهد و می‌توانید با دانلود این برنامه از امکانات خوب آبهره مند شوید.

فیلترشکن Proxy Unlimited Shield برای آیفون

بهترین فیلترشکن برای آیفون

با استفاده از Proxy Unlimited Shield می‌توانید دسترسی خود به وبسایت‌ها، برنامه‌ها و سرویس‌هایی که شاید در منطقه شما محدود شده‌اند، باز کنید. همچنین این ابزار امکان مخفی کردن IP شما و جلوگیری از ردیابی آنلاین را فراهم می‌کند. سرورهای سریع آن باعث می‌شود تا بتوانید فیلم‌ها را در یوتیوب تماشا کنید و از سرعت آن لذت ببرید. برای ورود به این برنامه مجبور به ثبت نام نیستید.

فیلترشکن X-VPN برای آیفون

بهترین فیلترشکن برای آیفون

اپلیکیشن X-VPN یکی از فیلتر شکن‌های موجود برای دستگاه‌های مختلف از جمله آیفون است. این نوع نرم افزارها به شما اجازه می‌دهند تا به صورت امن و خصوصی به اینترنت دسترسی پیدا کنید. X-VPN برای محافظت از حریم خصوصی شما از طریق رمزگذاری اطلاعات استفاده می‌کند. X-VPN از سرورهای بسیاری در جهان استفاده می‌کند و این امکان را می‌دهد که ارتباط شما به اینترنت با سرعت بالایی انجام شود، پیشنهاد می‌کنم در استفاده از این نوع ابزارها موقعیت جغرافیایی سرورها را در نظر بگیرید تا از سرعت مناسبی برخوردار شوید. دانلود فیلترشکن X-VPN برای آیفون بسیاری از نیازهای شما را رفع می‌کند.

فیلترشکن پر سرعت Vault برای آیفون 

بهترین فیلترشکن برای آیفون

به گزارش رویداد۲۴ فیلترشکن Vault یکی از فیلترشکن هایی است که قابلیت جلوگیری از لو رفتن آدرس IP و DNS را داراست. این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین ها برای گوشی آیفون است و به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات شخصی‌تان محافظت شده و امنیت بیشتری در هنگام استفاده از اینترنت داشته باشید. دانلود فیلترشکن پر سرعت Vault می‌تواند شما را در دستیابی به اطلاعات آزاد در اینترنت یاری کند.

فیلترشکن بدون قطعی in Touch برای آیفون

بهترین فیلترشکن برای آیفون

فیلترشکن in Touch یکی از فیلترشکن‌های مهم برای آیفون است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و مورد اعتماد کاربران قرار گرفته است. ویژگی مهم آن این است که وسط کار قطع نمی‌شود و ویژگی‌های لازم برای اعتماد به آن را دارا است. فیلتر شکن in Touch دارای یک مسدود کننده تبلیغات است که تضمین می کند می توانید بدون درگیر شدن در تبلیغات، وب را به آرامی مرور کنید. علاوه بر سرعت بخشیدن به تجربه مرور و افزایش حریم خصوصی شما، مسدودکننده تبلیغات همچنین می تواند نقشی اساسی در بهبود عمر باتری آیفون شما داشته باشد.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
بداغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
3
اینستا.گرام
N.a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
1
6
الکی فقط دروغ مینویسید همشون پولی بودن کم دروغ بگین?
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
3
من نمیتونم چیزی دانلود کنم مثلا فیلتر شکن
حسین
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
0
0
فیلتر شکن بدون قطعی
babak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
0
1
خیلی خیلی برنامه خوب وآموزندبرای همه هست
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان