تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

تصاویر خمپاره عمل نکرده همزمان با انفجار شی ناشناس در گرگان!/ دو شهروند مجروح شدند

تصویری از یک خمپاره عمل نکرده در گرگان همزمان با انفجار شی ناشناس در فضای مجازی منتشر شد.

تصاویر خمپاره عمل نکرده همزمان با انفجار شی ناشناس در گرگان!

رویداد۲۴ به نقل از تسنیم، برخی منابع از احتمال انهدام یک پهپاد کوچک خبر می‌دهند؛ با این حال هیچ اطلاعات دقیقی تا کنون منتشر نشده است.

برخی از مردم و شاهدان حادثه به خبرنگار تسنیم گفته‌اند که قطعات ناشناخته‌ای در چند نقطه شهر در نزدیکی یکدیگر سقوط کرده است.

همچنین چندثانیه نوشت: فرمانده انتظامی گلستان گفت: چند شیء ناشناس در چند نقطه شهر گرگان سقوط کرده است. درباره جزئیات، اطلاعات خاصی نداریم و در حال بررسی هستیم.

خبرگزاری ایرنا نوشت: این پهپاد در یک منطقه مسکونی در گرگان ساقط شده است. صدای انفجار ناشی از سقوط این پهپاد در تمام شهر گرگان شنیده شد. جزییات این خبر متعاقبا منتشر می‌شود.

حوالی ساعت ۹ صبح امروز بود که صدای مهیبی در سطح شهر گرگان به گوش رسید و یک پهپاد در چهارراه استاندارد گرگان سقوط کرد.

بلافاصله پس از سقوط این پهپاد، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی استاندار گلستان در این باره گفت: «این پهپاد حوالی ساعت ۹ صبح ساقط شده و تکه‌های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد.»

او همچنین با بیان اینکه شایعه ساقط شدن ۸فروند پهپاد صحت ندارد و این تکه‌ها مربوط به یک پهپاد است، گفت: «نیرو‌های نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند. در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند.»

گرگان در امنیت کامل است

همچنین پیش از این، سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گرگان، با اشاره به سقوط یک شیء ناشناس در چهارراه استاندارد گرگان گفت: «خوشبختانه وضعیت شهر در امینت کامل است.»

وی با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند، گفت: خبر‌های تکمیلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه این اتفاق در یکی دو نقطه خارج شهر نیز رخ داده است، تأکید کرد: «مشکل خاصی وجود ندارد و بحث‌های امنیت در حال پیگیری است و کارشناسان پای کار هستند.»

یک شاهد عینی هم جزئیاتی از ساقط شدن یک پهپاد کوچک روایت کرد و گفت: «یک صدای مهیب مانند جبهه جنگ در فیلم‌ها آمد. خانه‌ها تکان می‌خورد و شیشه‌ها شکسته شد.»

 سخنگوی وزارت دفاع: یکی از سامانه‌های آفندی ما از مسیر منحرف شده و در گرگان سقوط کرد

به گزارش فارس سردار طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره جزئیات حادثه امروز در گرگان گفت: به اطلاع هم وطن عزیز می‌رسانم که در فرایند آزمایش تحقیقاتی سامانه‌های آفندی پهپادی که در منطقه کویری انجام می‌شود که این موضوع سابقه هم دارد یکی از سامانه‌های که در فرایند آزمون و تحقیقات بود دچار نقص فنی می‌شود و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می‌شود.

وی ادامه داد: قطعاتی از این سامانه متلاشی شده در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرده  که تیم‌های امدادی و عملیاتی مربوطه در حال جمع آوری این قطعات سقوط کرده هستند.

برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
0
آذربایجان و اسرائیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
1
1
ای داد بیداد
کرد ها هم که از اقلیم رفتند
موشک هم که قطب شمالش جنوب شد خورد به طیاره
این کجا داشت میرفت ؟
دوشنبه ؟
قندهار ؟
این دفعه نقطه زن کجا را بزنه کرک و پشمتان بریزه ؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان