تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

خرید در موریس، یادگاری از سفری به یاد ماندنی

یکی از بهترین مقصدها برای سفر در فصل تابستان، جزیره موریس است. شگفتی های این جزیره تمام شدنی نیست و بی شک لحظات خاطره انگیزی را در آن تجربه خواهید کرد.

خرید در موریس، یادگاری از سفری به یاد ماندنی

رویداد۲۴ یکی از تفریحات لذت بخش در تور موریس، خرید کردن است. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را پیرامون تور گردشگری موریس بیان کنیم. برای آشنایی با این جزیره زیبا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مرکز خرید فونیکس

یکی از بهترین مراکز خرید که می توانید در تور موریس به آن سر بزنید، مرکز خرید فونیکس است. این مجتمع وسعت زیادی داشته و کالاهای متنوعی در آن ارائه می شود. اجناسی از جمله پوشاک، کفش، کیف که عمدتا از بهترین برندهای جهانی هستند در این مرکز به فروش می رسند. رستوران های فونیکس با تنوع غذایی بالا لذت خرید و گشت و گذار در این مجتمع تجاری را دو چندان می کنند. پس اگر با دوستان یا خانواده به موریس سفر کردید، حتما به مرکز خرید فونیکس سر بزنید.

مرکز خرید گرند بی لاکروست

این مرکز خرید در میانه جزیره موریس واقع شده است و تنوع محصولات در آن بسیار بالاست. در گرند بی لاکروست مجموعه ای از برترین برندهای پوشاک و کیف و کفش گرد آمده اند تا مشتریان را از با کیفیت ترین و جدیدترین مدل ها روز دنیا بهره مند کنند. اگر از چرخیدن در مغازه های این مرکز خرید خسته شداید، سری به سینماهای آن بزنید و کمی خستگی در کنید. همچنین رستوران هایی این مجتمع لذیذترین غذاهای بین المللی را برای توریست ها در نظر گرفته اند که از طعم بی نظیر آن نمی توان غافل شد.

مرکز خرید Riche Terra Mall

خرید در موریس، یادگاری از سفری به یاد ماندنی

این مرکز خرید در شمال موریس قرار دارد و در کنار فروشگاه های بزرگی که دارد، تفریحگاه خوبی برای توریست ها ایجاد کرده است. در این مرکز خرید وسیع بیش از 50 مغازه متنوع واقع شده است که محصولات زیادی را به مشتریان عرضه می کنند. علاوه بر پوشاک، اکسسوری و جواهرات خاص و بی نظیری را در ریچ ترره پیدا خواهید کرد. اگر از خرید کردن زمان بر خانم ها در این ریچ ترره خسته شدید، به سالن های بازی بروید و وقتتان را با بازی های سرگرم کننده این تفریحگاه پر کنید.

راهنمای خرید در جزیره

همانطور که گفتیم در مراکز خرید جزیره موریس به دلیل گردشگر پذیری بالایی که دارد، بهترین و با کیفیت ترین محصولات در فروشگاه ها عرضه می شود. با این حالا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در خرید از این جزیره کمک کند.

از برندهای لوکس خرید کنید و از تخفیف ها استفاده کنید

بسیاری از مراکز خرید در جزیره موریس حراج های فصلی و تخفیفات بسیار خوبی برای محصولات می گذارند. اگر به این منطقه سفر کردید حتما از تخفیفات آن ها استفاده کنید و مطمئن باشید که این یک فرصت استثنایی برای شما خواهد بود. از آنجایی که عمده محصولات در فروشگاه های موریس اصل و برند هستند، خرید کردن در زمان تخفیف، سود به حساب می آید. پس از آن غافل نشوید.

اجناسی که می خرید از بهترین و لوکس ترین نوع خود باشد. در خرید از مراکز موریس به فکر خرید جنس ارزان و بی کیفیت نباشید و بدانید هیچ ارزانی بی حکمت نیست. گران قیمت بودن اجناس نیز تضمین کننده کیفیت خوب آن نمی باشد. پس سعی کنید بهترین و شیک ترین خرید را انجام دهید تا بعدها از دیدن آن لذت ببرید و یک یادگاری خوب از موریس داشته باشید.

به بازار محلی بروید

در قسمت های مختلف موریس بازارهای محلی زیادی برپا می شود که پیشنهاد می کنیم به آن سر بزنید. در این بازارها دست فروش ها محصولات خود را که عمدتا سنتی هستند برای فروش می گذارند و گاها می توانید اجناس کمیاب و ارزشمندی را از آن ها بخرید.

عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن را در موریس انجام دهید. حتی می توانید برای سوغاتی از موریس عطر و ادکلن خریده و به عزیزانتان هدیه دهید.

جواهرات

جواهرات اصل و بدل متنوعی در مراکز خرید جزیره موریس به فروش می رسد و توریست ها بر اساس بودجه ای که دارند این جواهرات را خریداری می کنند. اما اگر شما قصد خرید جواهرات را ندارید، توصیه ما این است که فروشگاه های جذاب فروش این محصول را از دست ندهید و از زیبایی جواهرات آن ها لذت ببرید.

صنایع دستی

موریس مانند سایر مکان های گردشگری جهان صنایع دستی منحصر به فرد خود را دارد که به دست مردمان محلی این منطقه ساخته می شود. این صنایع دستی یادگاری های ارزشمندی به حساب می آیند. اگر به بازارهای محلی رفتید حتما از این محصولات خریداری کنید.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صنعت گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
در انتخابات پیش‌رو به کدام کاندیدای احتمالی قطعا رای نمی‌دهید؟
پیشخوان