تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲

نگرانی مجری تلویزیون؛ سعید معروف، دایی نشود!

امروز مجری برنامه ورزش و مردم به نکته مهمی درباره احتمال انتخاب سعید معروف به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال اشاره کرد.

نگرانی مجری تلویزیون؛ سعید معروف، دایی نشود!

رویداد۲۴ تکلیف نیمکت تیم ملی والیبال ایران هنوز مشخص نشده است.

از بین چند گزینه خارجی و سعید معروف یک نفر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی خواهد شد.

در نگاه اول شاید معروف گزینه جذاب و هیجان انگیزی باشد اما برخی نگران این انتخاب هستند. امروز در برنامه ورزش و مردم پیمان یوسفی نگاه متفاوتی به این مساله داشت.

مجری برنامه ورزش و مردم با تشکر و قدردانی از تلاش‌های بهروز عطایی گفت: «ما باید به فکر یک مربی خوب خارجی باشیم. نپیچانیم و اجازه بدهیم کار پیش برود! اجازه بدهید رک بگویم. سعید معروف هم خیلی خوب است. ولی من فکر می‌کنم برای معروف زود است که سرمربی تیم ملی شود. کاش مهره‌های آینده‌دارمان را نسوزانیم. حیف است که او هم به سرنوشت علی دایی در تیم ملی دچار شود. معروف در آینده‌ای نزدیک می‌تواند یک مربی بزرگ برای والیبال ما باشد. او بسیار باهوش، مدیر و کاربلد است. اما عجله نکنیم. یک مربی خوب خارجی بیاوریم. مجمع فدراسیون والیبال باید زودتر برگزار شود تا سرمربی تیم ملی هم زودتر انتخاب شود. وضعیت الان بحرانی است.»

هنوز خبر رسمی و نهایی درباره سرمربی جدید تیم ملی والیبال اعلام نشده است. اما به نظر می‌رسد معروف شانس بالایی برای رسیدن به این نیمکت دارد. با این وجود نگرانی پیمان یوسفی موضع متفاوت و جالبی است که می‌تواند مهم و قابل توجه باشد.

به هر حال ورزش ایران از این دست تجربه‌ها کم ندارد. پیمان یوسفی به درستی به علی دایی اشاره کرد و حالا این موضوع می‌تواند برای سعید معروف هم مصداق پیدا کند. شاید بد نباشد کسانی که قرار است در این باره تصمیم بگیرند به این نکته هم توجه کنند تا انتخاب درست‌تری داشته باشند.

منبع: فوتبالی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سعید معروف
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان