تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش جالب احسان علیخانی به ماجرای صادق بوقی

احسان علیخانی با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود از صادق بوقی که اخیرا در فضای مجازی محبوبیت پیدا کرده است حمایت کرد.

واکنش جالب احسان علیخانی به ماجرای صادق بوقی

رویداد۲۴ احسان علیخانی با انتشاری یک استوری در فضای مجازی به ماجرای اخیر صادق بوقی واکنش نشان داد.

واکنش جالب احسان علیخانی به ماجرای صادق بوقی

ماجرای مطرح شدن صادق بوقی چیست؟

به گزارش رویداد۲۴ صادق بوقی، چهره مطرح این روز‌ها در فضای مجازی است که واقعه‌ی بغرنج و غم انگیزی را با سلاح شادی رقم زد. عمو صادق که تا پیش از این در بازار رشت رد آن را می‌شد با صدای شادش پیدا کرد، حالا در پیچ و خم‌هایی قرار گرفته است.

ماجرا از جایی شروع شد که ویدئویی کوتاه از ترانه خوانی و رقص پیرمردی در بازار رشت به همراه عده‌ای از کسبه و رهگذران منتشر شد و با استقبال عمومی نیز همراه گشت. این ویدئو تا حدی فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد شاید بتوان ادعا کرد صادق بوقی به تنهایی یک مبلغ با کیفیت با گردشگری رشت شد.

تداوم انتشار ویدئو‌های صادق بوقی مردم را بیشتر با این فرد آشنا کرد و مشخص شد عمو صادق بوقی سابقه مفصلی در فوتبال شمال کشور هم دارد و سال‌ها تبلیغات‌چی تیم‌های شمالی بوده است. همه چیز خوب پیش می‌رفت و توجه کشور به حس و حال خوب رشت جذب شده بود که خبری همگان را در بهت و حیرت فرو برد. مغازه‌هایی که در پشت سر صادق بوقی در ویدئو معروف دیده می‌شدند به دستور مقامات رشت پلمب شدند و صفحه اینستاگرام عمو صادق نیز بسته شد.

این اقدام واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت و انتشار ویدئو دیگر که در آن صادق بوقی (صادق باقری) خود را پیرمردی هفتاد ساله و دنبال شادی مردم معرفی کرد، جامعه را نسبت به برخورد با این فرد حساس‌تر کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: احسان علیخانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
2
همه جا فقط حرف صادق بوقیه
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
1
0
قوم منافق دو رو
زبان دروغین
بوق بوق
نظرات شما
پیشخوان