تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۲ دی ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

ایمان قیاسی کیست؟

ایمان قیاسی یک خواننده، مجری تلویزیون و فعال رسانه‌ای ایرانی است. او در تهران متولد شد و در زمینه هنر و رسانه فعالیت می‌کند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی ایمان قیاسی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی ایمان قیاسی

رویداد۲۴ ایمان قیاسی در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. وی لیسانس رشته موسیقی را دریافت کرده است و فعالیت خود را با نوازندگی آغاز کرد. سپس وارد عرصه خوانندگی شد و در حال حاضر به عنوان یک مجری فعالیت می‌کند.

خانواده ایمان قیاسی

ایمان قیاسی کیست؟

ایمان قیاسی عضو یک خانواده پنج نفره است که شامل وی، دو برادر به نام‌های امید و مرتضی، والده‌ای که در سال ۸۹ درگذشت و پدری که هنوز در حالت زنده‌است می‌شود. یکی از برادران ایمان قیاسی به نام مرتضی علاقه به عکاسی دارد.

خوانندگی ایمان قیاسی

ایمان قیاسی کیست؟

ایمان قیاسی پس از دریافت دیپلم، به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را به عنوان نوازنده پرکاشن آغاز کرد. اولین بار که به صورت حرفه‌ای روی صحنه ظاهر شد، در کنسرت عباس بهادری بود.

در سال ۱۳۹۲، در سن بیست سالگی، ایمان قیاسی با امیر تاجیک همکاری کرد و به عنوان نوازنده با او همراهی کرد. پس از مدتی، تصمیم گرفت به عنوان یک خواننده مستقل به فعالیت بپردازد و آهنگ‌های خود را منتشر کند.

در سال ۸۳، وقتی ایمان قیاسی ۲۱ ساله بود، شروع به تولید اولین آلبوم خود با نام "شام آخر" کرد. این آلبوم پس از دو سال و در سال ۸۵ پس از دریافت مجوز‌های لازم، در نهایت به بازار عرضه شد.

در سال ۹۰، قرار بود که ایمان قیاسی آلبوم دوم خود با نام "حساسیت" را منتشر کند، اما به دلیل وجود اختلاف با تهیه کننده، این آلبوم با دو سال تاخیر منتشر شد.

در این مدت، ایمان قیاسی بیشترین فعالیت خود را در انتشار قطعاتی که در آلبوم دوم قرار داشت، صورت داد. اما از سال ۹۲ به بعد، فعالیت اصلی او بیشتر در انتشار تک آهنگ‌ها قرار گرفت.

ایمان قیاسی هندی است؟

ایمان قیاسی کیست؟

احسان علیخانی و یوسف تیموری بار‌ها به شباهت ایمان قیاسی به هندی‌ها اشاره کرده‌اند، اما در واقع اصلیت ایمان قیاسی از مازندران است.

ورود ایمان قیاسی به اجرا

دوستی عمیق بین ایمان قیاسی و احسان علیخانی باعث شد که ایمان قیاسی با سفارش احسان علیخانی، به عنوان مجری معروف، وارد عرصه اجرا در رسانه ملی شود.

ایمان قیاسی در سال ۹۱ برای اولین بار با اجرای برنامه "سایه روشن" به عنوان مجری وارد عرصه مجری گری شد.

ایمان قیاسی از ماه عسل تا تیم علیخانی

ایمان قیاسی کیست؟

در سال ۹۳، ایمان قیاسی در برنامه "ماه عسل" به عنوان مهمان حضور یافت، با وجود انتقادات گسترده، نشان داد که دوستی‌اش با احسان علیخانی بسیار قوی و مستحکم است.

بعد از این برنامه، ایمان قیاسی به صورت رسمی به گروه هنری علیخانی پیوست و به عنوان مجری پشت صحنه در برنامه "عصر جدید" به کارگردانی احسان علیخانی حضور پیدا کرد.

ایمان قیاسی و یوسف تیموری، مجریان مسابقه قهرمان

ایمان قیاسی کیست؟

پس از برنامه "عصر جدید"، مسابقه "قهرمان" به صورتی دیگری ایمان قیاسی را در قالب تلویزیون حضوری قرار داد. همکاری ایمان قیاسی و یوسف تیموری در این برنامه، با حواشی همراه بود، از طرفی عدم بازدید کننده رسانه ملی و از طرفی دیگر حواشی مربوط به عدم همکاری احسان علیخانی با صدا و سیما باعتث جایگزینی ایمان قیاسی به جای اسحان علیخانی شده است.

ازدواج ایمان قیاسی و همسرش

ایمان قیاسی کیست؟

ایمان قیاسی در آبان ۱۳۹۸، در سن ۳۶ سالگی، با خانم شیبا نوروزی، مدیرعامل صنایع شیر جلگه کویر، ازدواج کردند.

نتیجه این ازدواج، به دنیا آمدن دختری به نام آناهید قیاسی بود.

در ادامه گالری تصاویر ایمان قیاسی را ببینید

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان