تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
یک منبع آگاه در گفتگو با رویداد۲۴:

رد صلاحیت حسن روحانی در حد گمانه‌زنی رسانه‌ای است / منتظر اعلام رسمی شورای نگهبان هستیم

برخی رسانه‌ها از رد صلاحیت حسن روحانی خبر داده اند. خبری که منابع آگاه نزدیک به رئیس جمهور سابق آن را تایید نکرده‌اند.

رد صلاحیت حسن روحانی

رویداد۲۴ برخی رسانه‌ها از احتمال رد صلاحیت حسن روحانی توسط شورای نگهبان خبر داده اند. یک منبع آگاه نزدیک به رئیس جمهور سابق ایران به رویداد۲۴ گفته رد صلاحیت اعلام نشده و این خبر در حد گمانه زنی برخی رسانه هاست و ما منتظر اعلام رسمی شورای نگهبان در خصوص اعلام صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری هستیم.

این منبع آگاه ضمن ابراز نارضایتی از انتشار این گمانه‌زنی‌های سیاسی در خصوص رد صلاحیت رئیس جمهور پیشن گفت: قطعا با رد صلاحیت حسن روحانی سطح مشارکت مردم در انتخابات از وضعیت کنونی هم کمتر می‌شود و این برخلاف توصیه‌های جدی رهبری در خصوص ایجاد بستر مشارکت حداکثری است.

خبر احتمال رد صلاحیت حسن روحانی ساعاتی پیش در خروجی خبرگزاری برنا، وابسته به وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

حسن روحانی، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری، برای در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شده است. او عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری است در ادوار سوم و چهارم هم عضو این مجلس بوده است.

از زمان کاندیداتوری حسن روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان هجمه وسیعی علیه او شکل گرفته است. روز گذشته نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حسن روحانی را تهدید کرده و گفته بود «رئیس جمهور سابق با عملکردش و با صحبت‌هایش ما را مجبور نکند که پرونده سیاهی را که در دولت وی به خاطر تحمیل مشکلات به مردم وجود دارد را رسانه‌ای کنیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجلس خبرگان
نظرات شما
پیشخوان