تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

شهپری و سعید محمد سکان انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور را بدست گرفتند

سکان انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور به دست دکتر ابوذر شهپری به عنوان رئیس و سعید محمد به عنوان نایب رئیس افتاد.

شهپری و سعید محمد سکان انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور را بدست گرفتند

رویداد۲۴ در اولین جلسه هیئت مدیره رئیس انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان که با حضور نماینده محترم وزارت کشور برگزار شد، دکتر ابوذر شهپری به عنوان رئیس انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور و دکتر سعید محمد به عنوان نائب رئیس انتخاب و منصوب شدند.

- دکتر رضایی نماینده محترم وزارت کشور در مراسم معارفه هیئت مدیره، رسمی بودن انتخابات برگزار شده را بر اساس کمیسیون ماده ١٠ قانون انجمن‌های زیر مجموعه وزارت کشور اعلام کرد، انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور از امروز فعالیت خود را با هیئت مدیره‌ای متعهد و مجرب زیر نظر وزارت کشور شروع آغاز خواهد نمود.

- ⁠ دکتر ابوذر شهپری رئیس جدید انجمن اعلام کرد، این انجمن به عنوان یکی از بازو‌های معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری با حمایت از شرکت‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی بر پایه علوم نوین و حمایت، هدایت و راهبری و شناسایی نخبگان، مخترعین، مبدعین و مکتشفین قدم بر میدارد.

⁠شهپری افزود از دیگر اهداف این انجمن برقراری روابط بین المللی و هم افزایی با دیگر کشور‌های دنیا در حوزه‌های دانش بنیان و نخبگان، برای رسیدن به استاندارد‌های بین المللی دنیا میباشد، که به زودی جلسات مشترک با مسئولین دانش بنیان، پارک‌های علم و فن آوری و وزارت خانه‌های مرتبط دیگر کشور‌ها برگزار و نتایج آن به نظر مخاطبین خواهد رسید.

- ⁠دکتر شهپری از معرفی ٣١ دفاتر استان‌ها و ٢٦ کمیته تخصصی در ماه آتی خبر داد.

- ⁠دکتر سعید محمد به عنوان نایب رئیس این انجمن افزود یکی از راه‌های پیشرفت کشور در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و بازرگانی کشور رفتن به سوی علوم جدید و دانش بنیان شدن شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی میباشد.

- ⁠سعید محمد که تجربه‌های مدیریتی و اجرائی مگا پروژه‌های کشور را به عهده داشته آمادگی کامل خود و هیئت مدیره را برای حمایت از مدیران شرکت‌ها و نخبگان علمی کشور را اعلام و بیان نمود این انجمن با جدیت کامل و با برنامه ریزی‌های هدفمند با هدایت و سکان داری و ریاست دکتر شهپری گامی نوین بر توسعه و پیشرفت کشور برمیدارد.

- ⁠دکتر سعید محمد از برگزاری جلسات ماهانه هیئت مدیره و راه اندازی کمیته ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان نیز خبر داد و اعلام نمود به زودی پروانه عضویت و کارت شناسایی مدیران مراکز دانش بنیان زیر نظر این انجمن خبر داد.

- ⁠در ادامه‌ی جلسه اعضاء هیئت مدیر به شرح ذیل:

⁠دکتر ابوذر شهپری به عنوان رئیس، و دکتر سعید محمد به عنوان نایب رئیس، آقایان دکتر رضا رحمانی (وزیر سابق صمت)، دکتر علی بدرقه (معاون بانک اقتصاد نوین)، دکتر مصطفی جمالی پارسا، دکتر رضایی، به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره، و آقایان دکتر محمد رحیم بیرقی، دکتر مهدی شمس آبادی زاده به عنوان اعضاء علی البدل، دکتر روحی به عنوان دبیر، و آقایان دکتر مهدی صفرخانلو و دکتر رضا نورا به عنوان بازرسان اصلی، و دکتر احمد ابراهیمی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

 

شهپری و سعید محمد سکان انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور را بدست گرفتند

شهپری و سعید محمد سکان انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور را بدست گرفتند

برچسب ها: سعید محمد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان