تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک درخواست مهم از روحانیون/ تاریخ در حال تکرار است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی تقلیل مشارکت است. باید ببینیم دشمنان چه می‌خواهند تا بر عکس آن را انجام دهیم.

یک درخواست مهم از روحانیون/ تاریخ در حال تکرار است

رویداد۲۴ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در اولین گردهمایی طلاب و روحانیت جنوب تهران که با موضوع نقش ائمه جماعت در افزایش مشارکت مردمی برگزار شد، گفت: حضرت موسی بن جعفر (ع) جلوی تحریف اسلام را به نحوی گرفتند که وقتی حکومت به امام رضا(ع) رسید بخشی از حکومت گفتند که حضرت کار بزرگی انجام دادند.

وی با بیان این‌که «تاریخ در حال تکرار است»، گفت: از نظر منطقه‌ای و جهانی در شرایطی به سر می‌بریم که می‌خواهند مبانی اسلامی فرهنگ اهل بیت(ع) را تحریف کنند. اینجا نیز باید مثل موسی بن جعفر(ع) جهاد تبیین در دستور کار ما قرار گیرد تا حضور مردم در انتخابات متزلزل نشود.

این داوطلب نمایندگی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: می خواهند «مردم» این مؤلفه قدرتمند نظام را از انقلاب جدا کنند و بگیرند. به همین دلیل حضور در مقاطع سرنوشت ساز از جمله شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ۱۴۰۲ بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی تقلیل مشارکت است. باید ببینیم دشمنان چه می‌خواهند تا بر عکس آن را انجام دهیم به عبارت دیگر همان چیزی که دوستان از ما می‌خواهند، باید انجام دهیم. از وقتی که تهاجم فتنه و تهاجم تحریف شدت گرفت، وظیفه ما نیز سنگین‌تر شده است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری بسیار با اهمیت است اما از آن مهمتر وظیفه اصلی ماست که در امور عام مملکت فعال‌تر شویم. یکی از کارهای بسیار مهم انتقال سخنان مقام معظم رهبری به جامعه است.

وی تاکید کرد: روحانیون کشور وظیفه دارند شرایط رفتن اندیشه ورزان به دو مجلس و برگزاری انتخابات پر شور مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را با مشارکت بالای مردم به وجود بیاورند. نباید اجازه سوء استفاده دشمنان را بدهیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
3
خودت فهمیدی چه گفتی مغز پوسیده
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان