تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

میراحمدی: یک عضو داعش هنگام ورود به ایران هلاک شد

بنا بر اعلام معاون سیاسی و انتظامی وزارت کشور یکی از اعضای گروهک ترویستی داعش هنگام ورود به کشور در مرز عراق در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

داعش در ایران

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد، تصریح کرد: در تمامی استان‌ها نسبت به سال قبل حضور باشکوه‌تر مردم را شاهد بودیم و این حضور با روند افزایشی همراه بود.

بخش‌هایی از گفت و گوی میراحمدی را در ادامه می‌خوانید:

*در استان‌های سیستان بلوچستان، کردستان و خوزستان و سایر استان‌ها مردم با مشارکت بالاتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و درصد افزایش بعد از جمع بندی توسط مسئولین امر اعلام خواهد شد.

*برخلاف همه نگرانی‌هایی که جریان‌های ضد انقلاب سعی کرد بعد از حادثه تروریستی کرمان برای مردم ایجاد کنند، مردم همیشه در صحنه انقلابی بدون هیجگونه نگرانی با شکوه‌تر و با عظمت بیشتری در راهپیمایی امسال شرکت کردند که این نوید مشارکت پرشور و قابل توجه مردم در انتخابات پیش رو را خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: داعش خراسان چیست؟


*دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات گسترده و پیشگیرانه‌ای انجام دادند و تمام عناصر احتمالی که ممکن بود متصل به جریان‌های تروریستی باشند را تحت نظارت و کنترل داشتند.

*در شب گذشته یک عنصر تروریستی داعش هنگام ورود از مرز عراق به داخل کشور در درگیری مسلحانه به درک واصل شد.

*باید از سربازان گمنام امام زمان تقدیر کرد که با هشیاری و تسلط کامل شرایط را کنترل کردند و اقدامات گسترده و شبانه روزی را به انجام رساندند. وزیر کشور و شورای امنیت جلسات را به صورت مستمر برگزار کرد و وظایف هر دستگاهی را مشخص کرد و دائما رصد و کنترل خود را داشت و و در سایه تلاش‌ها و هوشیاری‌ها و بیداری خود مردم تا این لحظه از مرز تا عمق کشور هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: داعش در ایران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان