تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

اولین واکنش وزیر اطلاعات به استرداد اموال بابک زنجانی به کشور

وزیر اطلاعات با تبریک بازگشت اموال بابک زنجانی به مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه، عنوان کرد: کار مهمی صورت گرفت که اموال مردم برگشت و این حادثه ارزشمندی برای مردم بود.

اولین واکنش وزیر اطلاعات به استرداد اموال بابک زنجانی به کشور
رویداد۲۴ سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشت اموال مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه را به همه مردم تبریک می‌گویم. کار مهمی بود که اموال مردم برگشت و این حادثه ارزشمندی برای مردم بود.

به گزارش ایسنا، وی درباره جاسوس‌های اسرائیلی که از ۲۸ کشور مختلف دستگیر شدند گفت: اطلاعیه‌اش را که دادیم، کشورهایش را هم اعلام کردیم، جزییاتش هم معلوم است و بعضی از اخبار دنیار را هم اگر پیگیری کنید بعضی کشور‌ها خودشان اعلام می‌کنند.


بیشتر بخوانید: قوه قضاییه: بدهی بابک زنجانی یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بود


وزیر اطلاعات در ادامه درباره عملکرد و دستاورد‌های وزارت اطلاعات یادآور شد: این را باید از مردم بپرسید، ولی ما آنچه را که در توانمان بود انجام دادیم. در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده شد که به لطف خدا با همکاری و هم‌افزایی واحد‌ها و مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در کمال امنیت برگزار شد.

خطیب همچنین تاکید کرد: ان‌شاءالله که انتخابات هم در کمال امنیت برگزار می‌شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که ما امروز داعشی که از حکمرانی مایوس شده در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها در جهت اقدامات تروریستی در حال بهره‌برداری از آن‌ها هستند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر اطلاعات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
1
به مردم تبریک نگو به آقازاده ها تبریک بگین
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان