تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

تردد بدون زنجیرچرخ ممنوع شد

بنا بر اعلام پلیس، تردد بدون زنجیر چرخ در جاده کرج - چالوس ممنوع است و همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگانی که قصد تردد در جاده برفگیر کرج - چالوس و طالقان را دارند، الزامی است.

زنجیر چرخ

رویداد۲۴ رئیس پلیس راه البرز گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگانی که قصد تردد در جاده برفگیر کرج - چالوس و طالقان را دارند، الزامی است.

سرهنگ " پیمان کرمی " اظهار کرد: بارش برف که از شب گذشته در استان البرز آغاز شده، لغزندگی جاده‌ها و کندی تردد خودرو‌ها را به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید: آزادراه تهران - شمال یک بسته شد


وی اضافه کرد: براین اساس ماموران پلیس راه در ابتدای محور کرج - چالوس و هشتگرد - طالقان از ادامه حرکت خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

کرمی بیان کرد: متاسفانه برخی رانندگان بدون بررسی وضعیت زنجیر چرخ وارد مسیر‌های برفگیر می‌شوند که ادامه مسیر برای آنان مشکل ساز خواهد شد.

وی افزود: افزون بر زنجیر چرخ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرواز موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قرار دهند.

کرمی یادآور شد: همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز گفت:با توجه به بارش برف، احتمال سقوط بهمن در مسیر‌های کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.


بیشتر بخوانید:


وی یادآورشد: رانندگان نیز باید فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظرمستقر شده است.

کرمی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محور‌های مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودرو‌های خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر یکی از محور‌های گردشگری کشور است که نیمی از آن درمحدوده استان البرز و نیمی دیگر دراستان مازندران است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بارش برف
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان