تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

محمدمهدی شیرازی مقدم، کاندیدای انتخابات مجلس از برنامه‌های خود می‌گوید

محمدمهدی شیرازی مقدم که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده است، برنامه‌های خود را تشریح کرد.

محمدمهدی شیرازی مقدم، کاندیدای انتخابات مجلس از برنامه‌های خود می‌گوید

رویداد۲۴ شیرازی مقدم در گفتگو با رویداد ۲۴ با بیان اینکه عضوی از خانواده بزرگ شبکه بانکی کشور است، اظهار کرد: بنده با کد انتخاباتی ۵۴۵۹ نامزد انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی شده و به صورت مستقل در این انتخابات شرکت کرده‌ام. دارای دکترای کسب و کار (A.B.D)، کارشناسی ارشد حقوق جزا و کارشناسی مدیریت بازرگانی هستم و ۸ سال سابقه بانکی در سطوح مدیریتی دارم. همچنین عضو شورای محلات (محله دولاب تهران) بوده‌ام.

وی انتخابات را نقطه‌ای تحولی برای تعیین سرنوشت توصیف کرد و گفت: انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای رقم زدن آینده‌ای روشن‌تر برای کشور عزیزمان است. هر رای، پیامی است به آینده؛ نشان دهنده اراده ما برای ساختن ایرانی آبادتر، عادلانه‌تر و پیشرفته‌تر و تحقق اهداف.

شیرازی مقدم در ادامه درباره اهداف و برنامه‌های خود تصریح کرد: نظارت بر اجرای کامل اصل ۲۱ قانون اساسی و حمایت از مادران، نظارت بر اجرایی شدن اصل سی‌ام قانون اساسی مبنی بر رایگان بودن وسایل آموزش و پرورش، حمایت از فرزندآوری با تعیین حقوق ماهیانه برای مادر و تخصیص متری مسکن از بدو تولد فرزند، به حداقل رساندن سابقه کار جهت ایجاد فضای اشتغال برای جوانان، گردشی کردن ساعات شرکت‌ها و سازمان‌ها و ایجاد زمینه دورکاری جهت حل معضل ترافیک، کم شدن ساعات کار بانوان، قانونگذاری در خصوص مکلف شدن دولت و احداث آب شیرین‌کن جهت حل معضل خشکسالی، تغییر نحوه آموزش در دوران متوسطه و ایجاد زمینه جهت ورود جوانان به بازار کار از جمله اهداف و برنامه‌های بنده در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی است.

این کاندیدای انتخابات مجلس درباره دیگر برنامه‌های خود گفت: افزایش حقوق بازنشستگان با نگاه واقع‌بینانه مبنی بر گسترش زندگی اجتماعی بازنشستگان و اضافه شدن عروس، داماد و نوه و همگام‌سازی سبد معیشت با تورم، پیگیری درباره عدم جداسازی تماشاگران فوتبال و حضور خانواده‌ها در کنار هم در مجموعه ورزشگاه‌ها جهت تحکیم خانواده، افزایش حقوق کارگران گروه‌های صنعتی و معادن و ... و همگام‌سازی با نرخ تورم جهت ایجاد رفاه اجتماعی، کاهش خدمت سربازی حداقل به یکسال به صورت اجباری و ۴ سال اختیاری با پرداخت حقوق، تغییر نحوه آموزش و بالا بردن اطلاعات جوانان در مسائل جامعه و آموزش حقوق شهروندی و همچنین ورود به بازار کار از سن ۱۴ سالگی و تغییر نحوه انتخابات و تبلیغات از یک هفته به یکسال و رای‌گیری به‌صورت منطقه‌ای از دیگر برنامه‌هایی است که به دنبال اجرای آن هستم.

وی با بیان اینکه ضعف در مدیریت شهری و معضل فساد اداری از جمله مهمترین دغدغه‌های شهروندان اسلامشهر است، گفت: در این زمینه برنامه‌هایی را برای نظارت دقیق و جدی بر عملکرد مدیران، بهبود کیفیت آب شرب، تقویت مدیریت شهری، توسعه حمل و نقل عمومی و بهره‌مندی از نقطه نظرات نخبگان محلات در اسلامشهر طرح‌ریزی کرده‌ام.

شیرازی مقدم در ادامه مکلف شدن سرمایه‌داران جهت بهبود خدمات شهری و خدماتی و همچنین سرمایه‌گذاری جهت بهبود وضعیت شهری و بهره‌مندی از مزایای آن تا ۲۰ سال و حذف کنکور دانشگاه‌ها در کلیه رشته‌ها از دیگر برنامه‌های خود در مجلس عنوان کرد و گفت: در خصوص بحث حمایت از فرزندآوری نیز، موضوع اجرایی شدن زیرساخت‌های لازم و تصویب طرح‌های تشویقی جهت پرداخت حقوق ماهیانه برای مادر، بیمه، رایگان کردن آزمایش‌ها و هزینه‌های پزشکی برای مادر و اختصاص متری آپارتمان حداقل ۳۰ متر را دنبال می‌کنم.

محمدمهدی شیرازی مقدم، کاندیدای انتخابات مجلس از برنامه‌های خود می‌گوید

محمدمهدی شیرازی مقدم، کاندیدای انتخابات مجلس از برنامه‌های خود می‌گوید

محمدمهدی شیرازی مقدم، کاندیدای انتخابات مجلس از برنامه‌های خود می‌گوید

برچسب ها: انتخابات مجلس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان