تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

بازیکن ناجی استقلال؛ نیمه مساوی با تراکتور

در هفته هجدهم فصل بیست و سوم دو تیم تراکتور و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

استقلال خوزستان - تراکتور

رویداد۲۴ مهر نوشت: تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال خوزستان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز و با قضاوت حمید حاج ملک به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، میلوش دلتیچ، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمد مطلق زاده، حسن شوشتری، آرتوم رستم، حسین ساکی، تورسانوف، روبرتو، ایرانخواه، خوشکفا و اندونگ

بازیکنان استقلال بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه یک بازی کرنر برای این تیم شکل گرفت که ضربه سر روبرتو به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت. پس از آن بازیکنان تراکتور تسلط بیشتری به بازی داشتند. در دقیقه ۱۴ امیرحسین حسین زاده در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد که با واکنش خوب گروسیان همراه شد و توپ به بیرون رفت.


بیشتر بخوانید: خطر حذف بازیکنان استقلال در مصاف با پرسپولیس


گروسیان ناجی استقلال شد

بازیکنان تراکتور برای به ثمر رساندن گل در نیمه اول تلاش‌های زیادی کردند و در دقیقه ۲۹ حسین زاده با پاسی رو به عقب آلوز را صاحب توپ کرد و او از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که با واکنش گروسیان توپ به کرنر رفت. چند دقیقه پس از این موقعیت تراکتور، این بار آلوز توپ را به سمت دروازه استقلال سانتر کرد و با واکنش گروسیان توپ بار دیگر برای تراکتور به کرنر رفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان