تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به رویداد۲۴؛

تاکنون هیچکس به صرف وضعیت خانواده‌اش ردصلاحیت نشده است

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر انتخاباتی، شرایط خودش را دارد، اما باید خدمت‌تان عرض کنم که تاکنون هیچ‌کس به صرف وضعیت خانواده، ردصلاحیت نشده است.

هادی طحان نظیف

رویداد۲۴ نشست روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ سخنگوی شورای نگهبان برگزار شد که در این نشست، محمد آیتی خبرنگار رویداد۲۴ از سخنگوی شورای پرسید: «در زمان بررسی صلاحیت نامزد‌ها در انتخابات مجلس، اسناد و مدارکی منتشر شد که نشان از این داشت که فرزند رییس مجلس فعلی، به دنبال اقامت دائم از کشور کانادا بود. از طرفی هم، آقای رسایی افشاگری‌هایی در خصوص آقای قالیباف و عزل و نصب‌های ایشان را مطرح کردند. با توجه به این مطالب، اساساً شورای نگهبان به این موضوعات ورود پیدا کرد و بررسی‌های لازم را داشت و چه تفاوتی بین آقای قالیباف و آقای لاریجانی بود که آقای لاریجانی به خاطر همین موضوعات، ردصلاحیت شد؟»

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال گفت: «هر انتخاباتی، شرایط خودش را دارد. انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکسری شرایطی دارد و انتخابات مجلس خبرگان، یکسری شرایط و همین‌طور انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات‌ها. اما باید خدمت‌تان عرض کنم که تاکنون هیچ‌کس به صرف وضعیت خانواده، ردصلاحیت نشده است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان