تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد تند جواد امام از اظهارات مهدی نصیری: طرح ایده‌ از تاجزاده تا شاهزاده، از قوطی کدام عطاری بیرون آمده است؟

دبیرکل مجمع ایثارگران پس از اظهارات مهدی نصیری واکنش تندی از خود نشان داد و گفت: اینکه ناگهان اصلاح طلبان و پهلوی در کنار هم قرار داده شوند، معلوم نیست از قوطی کدام عطاری بیرون آمده است.

جواد امام

رویداد۲۴ اعتماد نوشت: جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران درباره اظهارات اخیر مهدی نصیری گفت: شخصا نمی‌توانم شخصیت چهره‌ای مانند مهدی نصیری را تحلیل کنم و ببینم این اظهارات با چه مبنایی سازگار است. نصیری یک چهره اصولگرای تند و رادیکال است که در رزومه او فعالیت در روزنامه کیهان درج شده است.


بیشتر بخوانید: واکنش ها به اظهارات جنجالی مهدی مدیرمسئول سابق کیهان در بی بی سی


امروز حسین شریعتمداری وارث دیدگاه‌هایی است که قبلا توسط مهدی نصیری‌ها پایه‌گذاری شده بود. در عین حال مشخص نیست آیا اظهارات نصیری در راستای یک پروژه تعریف شده، مطرح شده یا پای موارد دیگری در میان است.

وی افزود: ما نگران آینده ایران، مردم، جوانان و زنان این سرزمین هستیم. اینکه ناگهان اصلاح‌طلبان و پهلوی ناگهان در کنار هم قرار داده شوند و ایده‌ای با عنوان از تاجزاده تا شاهزاده طرح شود، مشخص نیست از قوطی کدام عطاری بیرون آمده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جواد امام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
1
3
کاری به نظر آقای نصیری ندارم که حتما از روی دغدغه بوده،اما آقای امام شما برای نجات مردم و میهن چه کرده اید و چه نتیجه ای گرفته اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
2
0
جذب حداکثری از سروش تا گوگوش
مثال آشکار دسته بندی های سال ۹۶ و سال ۸۸ است که طیف هایی از داخل و خارج از بهایی تا سلطنت طلب و برانداز در کنار هم علیه طیف دیگر بخط شدند
نصیری آینه دسته بندی های کور است که‌ رگه های آن تا حزب الهی ترین ها درون جناح اصولگرا هم دیده میشه
نظرات شما
پیشخوان