تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
با حکم وزیر کشور؛

علی بابائی راینی شهردار کرمان شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی علی بابائی راینی را به عنوان شهردار جدید کرمان منصوب کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی علی بابائی راینی را به عنوان شهردار جدید کرمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم وزیر کشور آمده است: در اجرای تبصره 3 ذیل بند یک ماده 71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب1375.3.1 و بنا به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده علی بابائی راینی، وی را به سمت شهردار کرمان منصوب می کنم.

رحمانی فضلی در این حکم اظهار امیدواری کرد با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش ها در ایجاد محیط سالم شهری ، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و سیاست های دولت تدبیر و امید میسر شود.

در این حکم وزیر کشور توفیقات روز افزون بابائی راینی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسالت کرد. 

پیش از این ابوالقاسم سیف اللهی شهردار کرمان بود، وی که حدود 6 سال شهردار کرمان بود خرداد امسال از سمت خود استعفا کرد که با رای مخالف اعضای شورای اسلامی شهر کرمان روبرو شد.

نشست شورای شهر کرمان در روز دهم مرداد با حضور 13 نفر از اعضا برگزار شد برخی اعضا با استعفای ابوالقاسم سیف اللهی شهردار کرمان مخالف بودند در نهایت به دلیل پست جدید وی در استانداری کرمان این استعفا مورد قبول واقع شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: شهردار ، کرمان
نظرات شما
پیشخوان