تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
امیر تقی خانی، سخنگوی ارتش به رویداد۲۴ خبر داد:

امدادرسانی نيروی زمينی ارتش در جاده‎های هراز و فيروزكوه

به گفته سخنگوي ارتش جمهوري اسلامي ايران، نيروي زميني ارتش در جريان مسدود شدن محورهاي شرقي و شمال شرقي تهران و ريزش بهمن در دو محور فيروزكوه و هراز به كمك مردم گرفتار در جاده‎ها شتافت.
رویداد۲۴به گفته سخنگوي ارتش جمهوري اسلامي ايران، نيروي زميني ارتش در جريان مسدود شدن محورهاي شرقي و شمال شرقي تهران و ريزش بهمن در دو محور فيروزكوه و هراز به كمك مردم گرفتار در جاده‎ها شتافت.

امیر سرتیپ دوم ستاد «شاهین تقی خانی» سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اعلام اين خبر به رویداد۲۴ گفت: درپي بارش نزولات آسمانی از روز پنجشنبه در محورهای شرقی و شمال شرقی تهران بخصوص فیروزکوه و هراز و بروز کولاک و ريزش بهمن در اين دو جاده، نيروي زميني ارتش اقدام به امدادرساني به مردم كرد.

وي افزود: نیروی زمینی ارتش  از ساعت ۲۳ پنجشنبه در دو محور هراز و فیروزکوه با اعزام ۵ دستگاه کامیون بزرگ کرایس (خودروی کشنده) مجهز به وینچ و تعدادی سرباز و تکاور از دو یگان موشکی و تیپ ۱۲۳ نیروی زمینی همراه آمبولانس و پتو و لباس گرم اقدامات شایان توجهی برای نجات مردم داشته‎اند.

امير تقي خاني ادامه داد: در جاده هراز سربازان و تكاوران نيروي زميني ارتش، تا عصر جمعه ۶ خودرو را از زير بهمن بیرون کشیده و جان ۵ نفر را نجات دادند.

سخنگوي ارتش تصريح كرد: در جاده فیروکوه نیز ۱۵ خودروی منحرف شده از جاده بیرون کشیده و یکی از جاده‎های روستایی محدوده گیلاوند فیروزکوه را بازگشایی کردند و در هر دو محور عملیات امدادي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران ادامه دارد. 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان