تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
مدیرعامل سیتروئن:

تهدیدات ترامپ اگر باعث عدم ورود رقبای ما به ایران شود، استقبال می‌کنیم/ پلت فرم کاشان یکی از به روزترین خطوط تولید جهان خواهد بود

مدیرعامل سیتروئن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص پروسه همکاری این شرکت با سایپا گفت: از طرف ما مشکلی برای همکاری وجود ندارد و منتظر هستیم تا انتقال سهام صورت بگیرد و کارشناسان فرانسوی برای نصب پلت فورم و کارشناسان ایرانی برای آموزش تبادل شوند.
رویداد۲۴-مدیرعامل سیتروئن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص پروسه همکاری این شرکت با سایپا گفت: از طرف ما مشکلی برای همکاری وجود ندارد و منتظر هستیم تا انتقال سهام صورت بگیرد و کارشناسان فرانسوی برای نصب پلت فورم و کارشناسان ایرانی برای آموزش تبادل شوند.

لیندا جکسون ادامه داد: پلت فرمی که در کاشان نصب خواهد شد یکی از به روزترین خطوط تولید خودرو در جهان است و تمام استانداردهایی که در سایر خطوط تولیدی در تمام نقاط جهان داریم در کاشان نیز رعایت خواهد شد زیرا هدف ما در اختیار گرفتن بازار منطقه است و فقط برای تامین بازار ایران سرمایه گذاری نکرده‌ایم، بلکه خاورمیانه و آفریقا نیز جزو اهداف ما هستند.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر تولید  مدل C4  در کاشان تصریح کرد: در کاشان سه مدل خودرو تولید خواهیم کرد که هنوز مدل‌های آن مشخص نشده است اما به طور حتم C4 نخواهد بود.

جکسون در خصوص اظهارات ترامپ در خصوص ایران و تاثیر آن بر همکاری پژو با ایران گفت: ما مطابق عرف و قوانین بین‌المللی با شرکای ایرانی خود قرارداد بستیم و مشکلی از این بابت نداریم اما اگر با فشار آمریکا ورود دیگر رقبای ما به بازار ایران محدود شود ما از این موضوع استقبال می کنیم و فکر کنم در نهایت این موضوع به نفع ما خواهد شد زیرا  سرمایه گذاری عظیمی در ایران انجام داد‌ه‌ایم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان