تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

اظهارات عجیب معاون احمدی‌نژاد: ما در جبهه مردمی نیروهای انقلاب ۱۵۰میلیون طرفدار داریم!

لطف الله فروزنده که در دولت دهم معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی احمدی نژاد را داشت در مصاحبه‌ای درباره تشکل جدید موسوم به"جبهه مردمی نیروهای انقلاب"(جمنا) ادعاهای جالبی را مطرح کرده است.
رویداد۲۴- لطف الله فروزنده که در دولت دهم معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی احمدی نژاد را داشت در مصاحبه‌ای درباره تشکل جدید موسوم به"جبهه مردمی نیروهای انقلاب"(جمنا) ادعاهای جالبی را مطرح کرده است.

وی که هم اکنون دبیر هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است گفته است:در حقیقت هر کدام از  جمعیت ۳ هزار نفره ای که در مجمع ملی جبهه مردمی حضور داشتند، نماینده ۵۰ هزار نفر بودند.

اگر عدد ۳۰ در ۵۰هزار ضرب شود رقم ۱۵۰ میلیون به دست می آید و به گفته فروزنده، این تعداد جمعیت، طرفداران تشکل مزیور هستند. حتی اگر فرض کنیم بقیه جناح های سیاسی کشور وجودخارجی نداشته باشند، جمعیت طرفدار جمنا ۲برابر جمعیت ایران است!

فروزنده نحوه انتخاب نمایندگان این ۱۵۰میلیون نفر را چنین توضیح داده است:مجامع در شهرستان‌ها از نخبگان و افرادی که در هر محله ظرفیت داشتند، تشکیل شده و اینها جمع شدند و مجمع شهرستان را تشکیل داده‌اند  و در نهایت، بین ۲ تا ۵ نفر را بسته به جمعیت شهرستان انتخاب کرده‌اند و اینها در مجمع ملی شرکت کردند. شما می‌دانید که هر آدم ذی نفوذ در هر محله، حداقل با ۲۰ نفر، ۳۰ نفر در ارتباط است و مورد اعتماد آنهاست لذا در کف تقسیمات کشوری که محله باشد، این تصمیمات حضور داشته و آنها در جریان این امور و پشتوانه این جبهه هستند و موضوعات را پیگیری می‌کنند.از آن طرف در اقشار مختلف، افراد ذی نفوذ هم جمع شدند و نماینده انتخاب کرده اند، و از کدام ۱۰ تا ۲۵ نفر، به مجمع آمده‌اند.

فروزنده در بخش دیگری از اظهارات خود گفته است  فقط اصولگرایان در آن (جمنا)عضو نیستند بلکه هر کسی که دل در  گرو حفظ نظام و ترویج فرهنگ انقلاب دارد، می‌تواند عضو جبهه باشد و اتفاقا می‌خواهم بگویم، درصد فراوانی از نیروهای انقلابی و نیروهای دلسوزی که در هیچ حزب و گروهی عضو نبوده‌اند، عضو جبهه هستند.

نظرات شما
پیشخوان