تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
غلامرضا انصاری:

یکماه است که در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت نمی‌کنم/ لیست اصلی اصلاح‌طلبان، لیست شورای عالی سیاست‌گذاری است

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران تاکید کرد:‌ لیست اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها لیست مورد حمایت شورای عالی سیاست‌گذاری است که مورد حمایت بزرگان اصلاح‌طلب از جمله سیدمحمد خاتمی است.
رویداد۲۴- قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران تاکید کرد:‌ لیست اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها لیست مورد حمایت شورای عالی سیاست‌گذاری است که مورد حمایت بزرگان اصلاح‌طلب از جمله سیدمحمد خاتمی است.

غلامرضا انصاری در خصوص عضویتش در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را دو گروه از افراد تشکیل می‌دهند؛ گروه نخست، افرادی به اعتبار حقیقی‌شان و گروه دوم، نمایندگان احزاب.

یکماه است که در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت نمی‌کنم

او با بیان اینکه نماینده اصلی حزب اتحاد ملت ایران در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان علی شکوری‌راد است، اظهار داشت: در برخی از مواقع من به نیابت آقای شکوری‌راد در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت می‌کردم اما با توجه به قصد من برای نامزدی در انتخابات شوراها، از یک ماه پیش یعنی قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات و تشکیل هیات‌های اجرایی، در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت نمی‌کنم.

محمد نعیمی‌پور نماینده حزب اتحاد در شورای عالی سیاست‌گذاری است

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: هم‌اینک محمد نعیمی‌پور به عنوان نماینده حزب اتحاد ملت ایران در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شرکت می‌کند.‌

از انتخابات شوراها انصراف نمی‌دهم

انصاری در رابطه با انتشار برخی از اخبار در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر انصرافش از نامزدی در انتخابات شوراها تصریح کرد: من این خبر را تکذیب می‌کنم و قصدی برای انصراف ندارم.

برنامه‌های مدیریت شهری در شورای عالی سیاست‌گذاری تهیه شده‌اند

او در رابطه با اقدامات صورت گرفته از سوی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در رابطه با انتخابات شوراها نیز خاطرنشان کرد: شاخصه‌های نمایندگان مورد حمایت اصلاح‌طلبان از سوی شورای عالی سیاست‌گذاری تدوین شده است. همچنین این شورا برنامه‌هایی را برای مدیریت شهری تهیه کرده است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: این شاخصه‌ها و برنامه‌ها به تناسب تهران، کلانشهرها، شهرهای متوسط، شهرستان‌ها و روستاها تدوین شده است.

نامزدهای اصلاح‌طلب باید براساس تعهدنامه فعالیت‌ کنند

انصاری با بیان اینکه شوراهای استانی اصلاح‌طلبان تشکیل شده‌اند، ابراز داشت: آیین‌نامه‌های مربوط به ائتلاف‌ها تهیه و تدوین شده و تعهدنامه‌های منتخبین مورد حمایت اصلاح‌طلبان هم تنظیم شده است تا افرادی که در قالب ائتلاف اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کنند بر اساس این آیین‌نامه‌ها و تعهدنامه‌ها در شوراهای شهر انجام وظیفه کنند.

گروه‌های باهویت اصلاح‌طلب در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری فعالیت می‌کنند

او در رابطه با تشکیل برخی از گروه‌های موازی با شورای عالی سیاست‌گذاری هم بیان کرد: ‌من مطمئن هستم تمامی گروه‌های با هویت و با شناسنامه اصلاح‌طلب تحت پوشش شورای عالی سیاست‌گذاری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فعالیت کرده و لیست ارائه می‌کنند.

لیست شورای عالی سیاست‌گذاری مورد حمایت خاتمی است

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه براساس دموکراسی حضور و نقش‌آفرینی افراد در انتخابات آزاد است، عنوان کرد:‌ لیست اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها لیست مورد حمایت شورای عالی سیاست‌گذاری است که مورد حمایت بزرگان اصلاح‌طلب از جمله سیدمحمد خاتمی است.
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان