تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶

سایت‌ حامی‌ احمدی‌نژاد از دسترس خارج‌ شد

دقایقی پس از ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، سایت «دولت بهار» که از جمله سایت های حامی وی محسوب می‌شود، از دسترس خارج شد.
رویداد۲۴- دقایقی پس از ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، سایت «دولت بهار» که از جمله سایت های حامی وی محسوب می‌شود، از دسترس خارج شد.

به گزارش رویداد۲۴، در دومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری، احمدی‌نژاد که در کنار اسفندیار رحیم مشایی برای همراهی با حمید بقایی و ثبت‌نام وی در وزارت کشور حضور یافته بود، اقدام به ثبت‌نام در رقابت‌های انتخاباتی کرد.

وی در نشست خبری که پس از ثبت‌نام برگزار شد، تأکید کرد که برای حمایت از بقایی پا به این عرصه گذاشته و این در حالی است که وی سابق بر این گفته بود برای حمایت از بقایی هر کاری خواهد کرد.

این در حالی است که طی هفته جاری عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد مدعی تلاش یک جریان امنیتی برای بازداشت حمید بقایی شد تا بدین طریق مانع  ثبت‌نام او در انتخابات ریاست‌جمهوری شوند. داوری دلیل حضور احمدی‌نژاد و مشایی به‌عنوان وکلای بقایی برای ثبت‌نام او در وزارت کشور را همین مسئله بیان کرده بود.

حال احمدی‌نژاد نه به‌عنوان وکیل بقایی بلکه به‌عنوان نامزدی مستقل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده و به نظر می رسد نخستین واکنش به این اقدام از دسترس خارج شدن سایت «دولت بهار» باشد.  

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان