تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مجید ابهری،آسیب شناس اجتماعی :

روحانی وارث مشکلات هشت ساله دولت قبلی بوده است

مجید ابهری، آسیب شناس اجتماعی گفت: مشکل و دغدغه اصلی ما در جامعه از نظر رفتارشناسی اجتماعی، گرانی، تورم و عدم امنیت روانی در جامعه است.
مجید ابهری، آسیب شناس اجتماعی گفت: مشکل و دغدغه اصلی ما در جامعه از نظر رفتارشناسی اجتماعی، گرانی، تورم و عدم امنیت روانی در جامعه است.

وی در گفت وگو با سحر -پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- ادامه داد: آنچه حسن روحانی در مناظره درخصوص افزایش نشاط اجتماعی و روانی جوان ها  بدان اشاره می کند میراثی است که از مدیریت ناکارآمد دولت های نهم و دهم  به جا مانده است و حل ورفع آن هم بطور قطع زمان بر است .

این رفتارشناس اجتماعی تصریح کرد: وقتی دانشجویان من در دانشگاه ها می بینند که سرنوشت آنها مانند دو میلیون، سه میلیون دانشجوی بیکار است، نشاط آنها از بین می رود و امید به آینده را از دست می دهند.

ابهری ادامه داد: آنها وقتی شاهد شکاف های اجتماعی هستند و در دانشگاه ها می بینند که فردی با لامبورگینی به دانشگاه می آیند و در مقابل فردی دوچرخه هم ندارد، نشاط خود را از دست می دهد و نسبت به حاکمیت سرخورده می شود.

او با اشاره به اینکه دولت حسن روحانی وارث مشکلات هشت ساله دولت های قبلی بوده است ، گفت: مشکلات انباشته شده دولت های قبل به او منتقل شد و حلقه بسته ای را در دور ایشان قرار داد. من با شناختی که از ایشان دارم انتظار داشتم او ساختارگشایی کند یعنی از افرادی که در کنارشان هستند نخبگان را جمع کند و از آنها کمک بگیرد.

این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: من به عنوان یک تحلیگر اجتماعی باید بگویم من شخصا به او رای می دهم که در دوره چهارساله دوم از تجربیات و دستاوردهای دوره اول خود استفاده کنند. او در چهار سال گذشته تازه بر مشکلات غلبه کردند و باید به آنها فرصت داد تا در دوره دوم خود را به شکوفایی برسانند.
برچسب ها: انتخابات 96
نظرات شما
پیشخوان