تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
نائب رئیس خانه احزاب:

مردم دل خوشی از اصولگراها ندارند

رویداد24- نائب رئیس خانه احزاب با بیان این که اصولگراها بین خودشان هم اختلاف زیاد دارند، عنوان کرد: نمونه آن قرار ندادن نام حسن غفوری فرد رئیس خانه احزاب و نماینده اصولگرایان در این خانه، در لیست انتخاباتی مجلس است.

قدرتعلی حشمتیان دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدال گرایان و نائب رئیس خانه احزاب در خصوص دلیل تهیه لیست های چندگانه توسط اصولگرایان گفت: اصولگراها جایگاه واقعی خود را در جامعه از دست داده اند و با توجه به عملکرد مجلس نهم، مردم دیگر دل خوشی از آن ها ندارند.
نائب رئیس خانه احزاب ادامه داد: آن ها بین خودشان هم اختلاف زیاد دارند که نمونه آن قرار ندادن نام حسن غفوری فرد رئیس خانه احزاب و نماینده اصولگرایان در این خانه است که در لیست انتخاباتی که اصولگرایان ارائه دادند، نیامده است.

وی اظهار کرد: کسانی مثل بیادی و کاظم جلالی که از چهره های شناخته شده اصولگرایی هستند، نیز در این لیست حضو ندارند و به همین دلیل است که اعتقاد دارم میان اصولگرایان اختلاف وجود دارد و آن ها هرگز به تفاهم نخواهند رسید.

حشمتیان ابراز امیدواری کرد: اگر اعتدال گرایان، اصلاح طلبان و صدای ملت بتوانند با هم به تفاهم رسیده و یک لیست مشترک ارائه دهند، با حضور مردم و انتخاب آن ها مجلس از آن معتدلین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
نظرات شما
پیشخوان