تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
آذر منصوری در گفتگو با رویداد۲۴:

رویکرد تخریبی اصولگرایان در تبلیغات نتیجه عکس داشت

قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد با توجه به ناکارآمدی جریان اصولگرا در دو مجلس و دولت گذشته به خصوص در بعد اقتصادی و فسادهای صورت گرفته و عدم پاسخگویی این جریان، تنها راهکار برای جلب اقبال عمومی تخریب رقیب یعنی اصلاح طلبان برای آن‌ها باقی مانده که البته این روش نخ نما هم تاثیری عکس در جامعه داشته است.
رویداد۲۴- قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد با توجه به ناکارآمدی جریان اصولگرا در دو مجلس و دولت گذشته به خصوص در بعد اقتصادی و فسادهای صورت گرفته و عدم پاسخگویی این جریان، تنها راهکار برای جلب اقبال عمومی تخریب رقیب یعنی اصلاح طلبان برای آن‌ها باقی مانده که البته این روش نخ نما هم تاثیری عکس در جامعه داشته است. 

آذر منصوری با بیان این مطلب درباره چرایی رویکرد سلبی اصولگرایان در انتخابات با هدف قرار دادن اصلاح طلبان به جای اثبات خود در جامعه در گفتگو با رویداد۲۴ گفت: آنچه که در این انتخابات بعد از این مدت تبلیغات قابل ارزیابی و سنجش است این است که اصلاح طلبان با یک اقبال بسیار قابل توجه در جامعه مواجه شده‌اند و مرحله به مرحله که به زمان رای گیری نزدیک می‌شویم موج اجتماعی که در حمایت از اصلاح طلبان دارد شکل می‌گیرد، ابعاد وسیع تری را به خود می‌گیرد. 

وی در خصوص روند تخریب گرایانه‌ای که جناح اصولگرا در تبلیغات انتخاباتی خود علیه اصلاح طلبان به کار گرفته است،گفت: جریان اصولگرا با توجه به اینکه دو دولت گذشته و سه مجلس پیشین را کاملا در اختیار داشته و علیرغم یک دست بودن این دوره‌ها و در دست داشتن قدرت، این حجم بدهی و ناکارآمدی اقتصادی و آسیب‌هایی که در کشور به وجود آمده، بنابراین مسلما کسانی که باید پاسخگو باشند جریان اصولگرا است. 

منصوری در ادامه با اشاره به اینکه در پی روی کار آمدن حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور و آمارگیری‌هایی که حجم تازه‌ای از فساد‌ها و رانت‌هایی که در دولت گذشته شکل گرفته را آشکار می‌کنند گفت: همین مسائل پاسخگویی را برای جریان اصول گرا و به خصوص اصولگرای تندرو دشوار‌تر می‌کند و پایگاه رای آن‌ها را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد. 

به عقیده وی در این شرایط تنها راهکاری که برای این جریان می‌ماند تخریب جریان رقیب است. منصوری دراینباره گفت: این‌ها روش‌های نخ نمایی است که در دوره‌های گذشته هم استفاده شده و نه تنها هیچ نتیجه‌ای برای جریان محافظه کاران تندرو در کشور نداشته بلکه بر ارائه چهره مظلوم تری از اصلاح طلبان تاثیری مثبت گذاشته است. 

این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: اصلاح طلبان در طول دوره حضورشان در قدرت در مقایسه با جریان رقیب و بر اساس شواهد موجود سعی کردند امانت دار رای مردم باشند، در بیت المال دخل و تصرف نداشته باشند و از اکثر ظرفیتی که در کشور وجود دارد برای حفظ امید و آرامش و توسعه همه جانبه کشور استفاده کنند. 

وی در ادامه افزود: آن‌ها امروز هم علیرغم همه محدودیت‌ها و زمین رقابت نابرابری که برای آن‌ها فراهم شده، برای دفاع از منافع ملی کشور، برای دور کردن کشور از بحران‌ها و آسیب‌ها با درک موقیعت خطیر منطقه‌ای در صحنه حضور پیدا کرده‌اند و با صدای بلند اعلام می‌کنند که متعلق به این کشور، متعلق به این نظام در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) در صحنه حضور پیدا کرده‌اند و به وصیت حضرت امام که تاکید کرده‌اند که «نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد»، عمل می‌کنند. 

منصوری با اشاره به اینکه با توجه به شرایط فعلی جریان اصولگرا بعد از این انتخابات باید بنشیند و آسیب‌شناسی درونی کند، گفت: این جریان باید عملکرد خود را به خصوص در طول زمانی که در قدرت حضور داشته، مورد بازبینی قرار دهد و از این ایستایی و از این اصرار بر عملکرد ناصحیح خود دست بر دارد و با طرح و برنامه جدید در کنار پاسخگویی نسبت به عملکرد گذشته، خودش را در معرض رای و قضاوت مردم قرار دهد. 

قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت در خصوص تفاوت جریان اصلاح طلب و اصولگرا گفت: فرق این دو جریان همین است که اصلاح طلبان یک جریان در حال حرکت و پویا هستند، جریانی که البته با تاکید بر گفتمان اصلاح طلبی به اصلاح رویکرد‌ها و رویه‌های خود می‌پردازند و از اشتباهات گذشته خود درس می‌گیرند اما جریان اصولگرا نمی‌پذیرد که به خصوص در زمانیکه قدرت کامل را در کشور در اختیار داشته چه اشتباهاتی داشته و این اشتباهات و عملکرد خود را آسیب‌شناسی کند و در یک فضای عادلانه خود را در معرض رای و قضاوت مردم قرار دهد نه اینکه با تخریب رقیب و اتهام زنی بخواهد رقیب را از صحنه رقابت حذف کند.
نظرات شما
نظرسنجی
در انتخابات پیش‌رو به کدام کاندیدای احتمالی قطعا رای نمی‌دهید؟
پیشخوان