تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
حدادعادل همفکرانش را به بداخلاقی انتخاباتی متهم کرد

اصولگرایان علیه اصولگرایان

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان به انتشار لیست تازه انتخاباتی تحت عنوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان 30+5 واکنش نشان داد و آن را مصداق بداخلاقی انتخاباتی دانست؛ بداخلاقی که از جانب هم طیفان و همفکران خود او صورت گرفته است.
رویداد24- سخنگوی ائتلاف اصولگرایان به انتشار لیست تازه انتخاباتی تحت عنوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان 30+5 واکنش نشان داد و آن را مصداق بداخلاقی انتخاباتی دانست؛ بداخلاقی که از جانب هم طیفان و همفکران خود او صورت گرفته است.

به گزارش رویداد24، از صبح امروز پوسترهای تبلیغاتی تازه‌ای از اصولگرایان تحت عنوان "٣٠ + ٥" منتشر و در سطح شهر تهران به‌صورت گسترده توزیع‌شده است.

در پوستر جدید نام سيد شهاب‌الدین صدر، سيد مهدي هاشمي، حسين طلا، حسن بيادي و مهدي كوچك زاده به ليست سابق ائتلاف اصولگرایان اضافه‌شده و از مردم خواسته‌شده است تا در انتخابات به 30 نفر از این 35 نفر رأی دهند.

اصولگرایان علیه اصولگرایان

در واکنش به انتشار و توزیع این پوسترها، غلامعلی حداد عادل، سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با تأکید بر این‌که برخی با انتشار فهرست‌های مشابه و جعلی به دنبال تخریب این ائتلاف هستند، گفت: فهرست جعلی 35 نفره مصداق بارز بداخلاقی انتخاباتی است.

او افزود: فهرستی 35 نفره از نامزدها منتشر می‌کنند که 30 نفر از ائتلاف اصولگرایان در آن است و کسانی دیگر را به آن اضافه می‌کنند و می‌گویند حال به 30 نفر رأی دهید.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان یادآور شد: این ائتلاف چنین فهرست‌هایی را جعلی و مصداق بارز بداخلاقی انتخاباتی می‌داند.


نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان