تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم

مهدی ترابی
رویداد24- تیم سایپا در لیگ پانزدهم نتایج خوبی کسب کرده و در پایان هفته بیست و یکم این رقابت‌ها در رده پنجم جدول قرار گرفته است. یکی از بازیکنان برتر نارنجی پوش در این فصل، مهدی ترابی است. بازیکن جوانی که حالا موفق شده پیراهن تیم ملی را نیز برتن کند. ملی پوش سایپا در خصوص شرایط شاگردان مجید جلالی و آخرین وضعیت خود صحبت کرد. به اعتقاد وی هدف تیم سایپا کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و آنها می‌توانند رتبه خود را در فصل جاری بهبود ببخشند.

وضعیت فعلی خودت چگونه است؟ از لحاظ بدنی در شرایط آرمانی قرار داری؟

در حال حاضر وضعیت بدنی خوبی دارم و سعی می‌کنم با تمرینات مناسب از لحاظ فنی نیز روز به روز پیشرفت کرده تا بتوانم برای سایپا در ادامه لیگ موثر باشم.

سایپا و مجید جلالی چه هدفی در لیگ پانزدهم دارند؟

هدف باشگاه سایپا در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن به دست آوردن قهرمانی است و با توجه به وضعیت خوبی که بازیکنان ما دارند با بهره گیری از تدابیر کادر فنی این امر دور از
دسترس نیست.

در فصل جاری تیم سایپا نتایج خوبی کسب کرد و البته در برخی مقاطع نیز متوقف شد. این مساله را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سایپا پیش از تعطیلات طولانی لیگ با پیروزی در ۲ بازی ابتدایی نیم فصل دوم مقابل گسترش فولاد و راه آهن وضعیت خوبی داشت اما این وقفه در روند نتایج تیم ما تاثیرگذار بود و دیدید که در شروع مجدد لیگ با وجود نمایشی خوب ۲ شکست را متحمل شدیم. هر چند پیروزی برابر سپاهان و تساوی مقابل پرسپولیس در حضور ۸۰ هزار تماشاگر حریف شرایط سایپا را به روند ایده آل بازگرداند و در حال حاضر تمرینات خود را برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول در ادامه لیگ انجام می‌دهیم.


نظرات شما
پیشخوان