تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

تیتر متفاوت برای روزنامه تندرو پس از اعلام نتایج تهران(تصویر)

در پی اعلام بخشی از نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران که خبر از ناکامی قابل توجه اصولگرایان می‌داد، کاربران شبکه‌های مجازی تی‌تر صفحه نخست روزنامه تندروی «وطن امروز» را تغییر داده و عنوان «خبر حذفش» را با عکسی از مهرداد بذرپاش در شبکه‌های مجازی بازنشر کردند.
رویداد۲۴- در پی اعلام بخشی از نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران که خبر از ناکامی قابل توجه اصولگرایان می‌داد، کاربران شبکه‌های مجازی تیتر صفحه نخست روزنامه تندروی «وطن امروز» را تغییر داده و عنوان «خبر حذفش» را با عکسی از مهرداد بذرپاش در شبکه‌های مجازی بازنشر کردند.

به گزارش رویداد۲۴، مهرداد بذرپاش مدیر مسئول روزنامه تندروی وطن امروز و نماینده مجلس نهم که در این دور از رقابت‌های انتخاباتی برای ورود دوباره به مجلس شرکت کرده بود، حذف شد.

کاربران شبکه‌های مجازی از آن جهت تیتر «خبر حذفش» را با عکسی از بذرپاش به عنوان صفحه نخست این روزنامه طراحی کردند که این روزنامه پیش از این با انتشار گزارشی با عنوان «خبر مرگش» به گمانه زنی در مورد احتمال فوت پادشاه عربستان پرداخته بود.

تیتر متفاوت روزنامه تندرو پس از اعلام نتایج انتخاباتی (تصویر)

انتشار چنین تیتر توهین آمیزی در مورد پادشاه سعودی، که با اعتراض دولت مواجه شده بود و حتی یه دلیل تشدید تنش‌ها در روابط ایران و عربستان منجر به ارسال پرونده این روزنامه به دادگاه با شکایت دولت شد. 

حال کاربران شبکه‌های مجازی با الهام از‌‌ همان تیتر «خبر حذف بذرپاش» را تیتری مناسب برای صفحه نخست این روزنامه تندرو دانسته‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
من موندم بعد از اين همه تاكيد آقا بر استفاده نكردن از واژه تندرو قسم حضرت عباس شما رو باوركنيم يا دم خروس رو
نظرات شما
پیشخوان