تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

انتقاد یک نماینده مجلس از عملکرد صدا و سیما

رویداد24- نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی طی تذکری از عملکرد و رفتار صدا و سیما انتقاد کرد.

  مهدی دواتگری طی تذکر شفاهی امروز خود در مجلس اظهار کرد: صدور حکم محکومیت جمهوری اسلامی در خصوص پرداخت خسارت حادثه 11 سپتامبر توهمی بیش نیست و ناشی از سردرگمی دولتمردان آمریکایی است و اختلاف در هیات حاکمه آمریکا را نشان می دهد.

وی افزود: از وزارت امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌خواهم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در ادامه طی تذکری به صدا و سیما اظهار کرد: صدا و سیما رفتاری مغایر با وحدت ملی انجام می‌دهد، ما از یک طرف شاهد عدم پوشش خبری تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان با امام (ره) و مراسم سالگرد حاج سید احمد خمینی در حرم امام (ره) هستیم که صدا و سیما از پوشش این خبر پرهیز می‌کند. از طرف دیگر شاهد هستیم که هنوز پنج ماه از توهین آشکار برنامه فتیله به مردم آذربایجان سپری نشده در آستانه سال نو صدا و سیما برنامه ای تحت عنوان هفت سین بچین فتیله‌ها را از دیشب از شبکه اول سیما شروع کرده است.

وی در پایان با اشاره به استقلال حوزه انتخابیه‌اش مراغه و عجب‌شیر گفت: به لحاظ گستردگی جمعیت و جغرافیایی خواسته مردم این شهرستان‌ها، این است که عجب شیر به‌عنوان حوزه انتخابیه مستقل دارای یک نماینده و مراغه با دو نماینده بتوانند پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه باشند.



منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان