تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت:

اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس از دور اول بیشتر است

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: در دید کلان می توان گفت که اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات نه تنها کمتر از دور اول نیست، بلکه می توان گفت که بیشتر است.
رویداد24- یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: در دید کلان می توان گفت که اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات نه تنها کمتر از دور اول نیست، بلکه می توان گفت که بیشتر است.

آذرمنصوری در ارتباط با لزوم مشارکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به طور معمول و با توجه به بررسی انتخابات های گذشته پیش بینی می کنیم که درصد مشارکت مردم در دور دوم انتخابات پایین تر از دور اول خواهد بود. همیشه مشارکت مردم در دور دوم کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مساله انتخابات و باقی ماندن بیش از 60 کرسی مجلس، ضرورت دارد تا همه احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی نسبت به دعوت مردم برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: 4/1 از کرسی های مجلس باقی مانده است و این تعداد از کرسی باقی مانده به حتم بر روی آرایش سیاسی مجلس آینده اثر می گذارد. با توجه به اینکه بیش از 40 کرسی برای اصلاح طلب ها وجود دارد، تلاش این جریان سیاسی اثرگذاری بر افزایش مشارکت مردم خواهد بود.

وی پیروزی نمایندگان منتخب اصلاح طلب در دور اول را عامل مشارکت مردم برای به دست آوردن پیروزی های دیگر در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس دانست و گفت: با توجه به اینکه اکثر حوزه های انتخابیه مشخص شده اند و اصلاح طلبان هم نتیجه خوبی گرفتند، مردم تشویق می شوند که با افزایش مشارکت خود پیروزی های دیگری رقم بزنند. باید گفت که از دید کلان مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس نه تنها از دور اول کمتر نیست، بلکه بیشتر نیز هست.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان