تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران؛

ارائه خدمات حرفه‌ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

امیررضا نعمت‌اللهی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌ها در آیین تودیع و تکریم مدیران کل خراسان شمالی، تکریم مشتری و ارائه خدمات بیمه‌ای حرفه‌ای را یک ضرورت برای ادامه حیات شرکت اعلام نمود.

ارائه خدمات حرفه‌ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

رویداد ۲۴ | وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و ضرورت استمرار خدمات بی وقفه به بیمه گزاران تاکید داشت: اساس و پایه حفظ جایگاه شرکت و ارتقاء آن، در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان در کمترین زمان می‌باشد.

نعمت اللهی با تقدیر و تکریم از چندین سال حضور و مدیریت ناطقی در استان از زحمات ترشیزی تشکر و برای قدرتی آرزوی توفیق نمود.
شایان ذکر است این مراسم با حضور سلامی سرپرست اداره کل امورشعب و استان‌ها، شریعتی سرپرست اداره کل حراست بیمه ایران و رشیدی معاون عمرانی استاندار و رحمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی و جمعی از همکاران و نمایندگان استان در محل سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد.

برچسب ها: بیمه ایران
نظرات شما