تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبر بد ایران خودرو درباره نتایج قرعه کشی؛ چند روز دیگر صبر کنید!

قرعه کشی فروش اخیر ایران خودرو امروز یک شنبه ساعت ۹ صبح انجام خواهد شد، اما زمان اعلام نتایج امروز نیست و متقاضیان امروز منتظر اعلام نتایج نباشند.

خبر بد ایران خودرو درباره نتایج قرعه کشی؛ چند روز دیگر صبر کنید!

رویداد ۲۴| هفته گذشته بود که ایران خودرو اعلام کرد فرآیند قرعه کشی ایران خودرو ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

با اعلام این خبر بسیاری از متقاضیان بر این باور بودند که پس از قرعه کشی، نتایج هم اعلام خواهد شد، اما اطلاعات جدید حاکی از آن است که نتایج امروز یک شنبه اعلام نمی‌شود و احتمالا چند روز پس از قرعه کشی اعلام نتایج را شاهد باشیم.

البته در اطلاعیه اخیر ایران خودرو هم بیان شده بود که پس از قرعه کشی و تعیین مشتریان منتخب بر اساس ظرفیت فروش، استعلام از نهاد‌های ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و… و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود.

گویا اخذ استعلام‌های مربوط به قرعه کشی زمانبر است و به همین دلیل نتایج دیرتر مشخص می‌شود.

در عرضه اخیر خودرو‌هایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU۷P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S۵، هایما ۷ X، هایما S۷ پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را ثبت نام شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
0
0
یه مشت حیوون مردم رو اذیت میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
0
عاطفی و جوگیر بودن در تبلیغات و تحریکات و خودنمائی و قدرتنمائی با دست زدن به رفتارهای جاهلانه و خطرناک و غیرعقلانی و متعصبانه و مغرورانه، از ویژگیهای ایرانیان است. تبلیغات سنگین شهری و روستائی که با ورود هر شهید با پلاکارد و پوستر شهر را پر میکرد، و امتیازاتی هرچند محدود به بازماندگان شهدا و جانبازان تعلق میگرفت، و نوحه های نافذ و محرک صادق اهنگران مهمترین عامل هجوم جوانان و نوجوانان داوطلب به جبهه ها بود. عده ای بمنظور کسب امتیازات جبهه، با هوشیاری در موقعیتهای امن بسر بردند و علیرغم حضور طولانی در جبهه، با اسیب جزئی یا سلامت کامل و زبان طلبکاری و تبعیض طلبی به کسب منافع و پستهای ناعادلانه مشغولند. افرادی مانند خمینی و اهنگران که با تعریف از مقام شهید عده زیادی را در جنگ معلول و مقتول کردند، خود هرگز به چنین مقامی دست نیافتند و با استحمار و سوء استفاده از عواطف دینی، به اهداف قدرتگرایانه خود دست یافتند. درحالی انقلاب و اسلام و خمینی را بعنوان رهبر دینی برحق و لازم الاطاعه میدانستیم، که هیج شناختی از خدا و اسلام و انقلاب و خمینی و جنگ که اغازگرش ایران باهدف صدور انقلاب بود، نداشته، و بازیچه شدیم. جانبازان همان شهدای بدون اخلاق و معرفتند که با تمارض و بزرگنمائی عمل و اسیب خود و طلبکاری نانوشته، زمینه بی قانونی و بیعدالتی ومفاسد گسترده را فراهم کرده اند و برخی براساس مشکلات مادرزادی یا غیرمرتبط با جبهه جانبازی گرفتند که ماهیت پست این افراد را نشان میدهد که ممکن بود کشته و بعنوان شهید اسطوره شوند. حکومت جنگ محور که قدرت خود را مدیون انها میداند، در امتیازدهی ناعادلانه و غیرمنطقی به جبهه رفته ها و تضییع حقوق دیگران کوتاهی نمیکند. خمینی جنگ افروز درحالی فرمانده کل قوا بود و بر طبل تداوم 20 ساله جنگ میکوبید و جام زهر پایان کشتار را نوشید که هرگز در جبهه ها حضور نیافت تا نیروهای نوجوانی را ببیند که جز خسارت مالی و جانی عملکردی نداشته، و برخی با توهم شهادت خود را عمدا بخطر انداخته و کشته شدند. کسانیکه شهید نامیده میشوند، جاهلانه در راهی جان دادند که بدترین ظلم ممکن را با اقتدار حکومت غاصب و سرکوبگر شکل گرفته در جنگ بر کشور و جهان، حاکم کردند و در مظالم انها شریکند. حقایق و شناختی که امروزه بواسطه عملکرد مفسدانه و ظالمانه حکومت دین ابزار، و ناتوانی اسلام در تحقق عدالت و شایسته سالاری کسب شده، اگر ابتدای انقلاب میدانستیم، نتنها طالب حکومت اسلامی نمی شدیم بلکه با ان بعنوان ضدمردمی ترین دین مبارزه میکردیم. اما افسوس که حکومت با سوء استفاده از اعتماد و اخلاص جاهلانه و خرافه گرائی مردم، و ابزارهای دروغ و فریب و خشونت و تهدید و سرکوب و کشتار و تجاوز و غارت، بیرحم ترین و خطرناکترین قدرتهای ممکن را پایه گذاری، و با ایجاد نیروهای مسلح فرامرزی، ماندگاری خود را در قدرت ظالمانه تضمین کرده و امید به نجات ایران و جهان از چنگال چنین قدرت جهنمی فجر روشن ندارد.
نظرات شما
پیشخوان