تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

عضو شورای شهر: خروجی قرارگاه مسکن شهرداری تهران تا کنون صفر بوده است

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران، با بیان اینکه قرارگاه مسکن شهرداری تاکنون هیچ دستاوردی نداشته، تأکید کرد که تامین مسکن وظیفه شهرداری نیست و اولویت با وزارت راه و شهرسازی است.

عضو شورای شهر: خروجی قرارگاه مسکن شهرداری تهران تا کنون صفر بوده است

رویداد۲۴ | ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران، اظهار داشت که از زمان آغاز طرح "قرارگاه مسکن" شهرداری، هیچ خروجی ملموسی مشاهده نشده است. وی افزود که این طرح با هدف ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب ۲۶ شهرک مطرح شد و حتی کلنگ آن در منطقه ۲۱ به زمین زده شد، اما تاکنون جز یک پروژه کوچک در منطقه ۱۹، هیچ اثر دیگری از این شهرک‌ها به چشم نمی‌خورد.

امانی تصریح کرد که از ابتدا نیز پیشنهادش به شهرداری این بود که ساخت مسکن جزء اولویت‌های شهرداری نیست و وظیفه تأمین مسکن بر عهده وزارت راه و شهرسازی است. وی همچنین افزود که اگر شهرداری قصد کمک به این امر را دارد، بهتر است مراحل صدور پروانه را کاهش داده و زمین‌هایی که نیاز شهری ندارند را در اختیار بخش خصوصی برای ساخت مسکن قرار دهد.

او همچنین به وضعیت بافت فرسوده در منطقه اتابک اشاره کرد و از شهرداری خواست تا برنامه‌های خود برای نوسازی این محله و زمین‌های خریداری‌شده را شفاف‌سازی کند. / پایان پیام

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهرداری تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
شهرداری همینکه شهر و خانه های خلق الله رو تخریب نکنه ؛ عالیه ! ساخت مسکن و این کارها پیشکش !!!!
کارمندان قرارگاه مسکن همین که برای خودشون خانه و ویلا و باغ و بوستان درست کنن انگار برای ما ساختن !
ما را به خیر تو امیدی نیست ؛ شر مرسان
نظرات شما