تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

محمدرضا عارف: برخورد سلیقه‌ای با اساتید باید متوقف شود

«یک سری از اساتید و دانشگاه‌ها این احساس را دارند که به صورت فراقانونی با آن‌ها برخورد شده است، باید این مساله دنبال شود و مسأله برخورد سلیقه‌ای با اساتید متوقف شود و اگر احیانا با افرادی برخورد سلیقه‌ای شده سریع حل شود.»

محمدرضا عارف: برخورد سلیقه‌ای با اساتید باید متوقف شود
رویداد۲۴ | محمدرضا عارف در اجلاس روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است، اظهار کرد: دانشجو عین دختر و پسر ماست مگر دختر و پسر ما در خانه پرخاش می‌کند، از خانه اخراجش می‌کنیم؟ حتی اگر فرار کند می‌رویم دنبالش و التماس می‌کنیم برگردد.

به گزارش ایرنا، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پاسخ پرخاش برخورد تند نیست مگر اینکه از جا‌های دیگری خط گرفته باشد که این نظام نشان داده علی رغم نگاه فرهنگی، اما اجازه نمی‌دهد کسی از خطوط قرمز آن عبور کند البته مطمئنا اینطور افراد در دانشگاه‌ها نداریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمدرضا عارف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
0
0
به دکتر عارف پیشنهاد می شود در مورد دانشگاه بهشتی هم قدری تحقیق کند تا ببیند مدیران قبلی دانشگاه (از جمله همسویان اصلاح طلب ایشان) در دوره های قبل چه تعداد از بهترین استادها را اذیت و فراری دادند و اخراج یا دق دادند و برخی از استادها و مسوولین بی کفایت و بی لیاقت خودشان مفتی ارتقا گرفتند و برخی هم چنان مدیر اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
0
1
هر وقت برخورد سلیقه ای با عکاس خبرنگاران محدود شد ؛ دستور شما هم اجرا میشود !!!! اونی که از گل پسرت عکس گرفت الان کجاست استاد ؟؟؟؟؟
نظرات شما