تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد:

آغاز جشنواره فروش بیمه سرمد همزمان با یازدهمین سالروز تاسیس شرکت

 محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد از برگزاری جشنواره فروش نمایندگان شرکت بیمه سرمد از اول آبان ماه همزمان با یازدهمین سالروز تاسیس شرکت خبر داد.

بیمه سرمد

رویداد۲۴| بزرگ‌زاده در این خصوص گفت: جشنواره فروش نمایندگان با همکاری معاونت‌های فنی با هدف توانمندسازی، افزایش سطح مشارکت، ارتقای انگیزه و ارج نهادن به تلاش و پیگیری شبکه فروش و نمایندگان شرکت بیمه سرمد برنامه‌ریزی شده است که در نهایت منجر به تقویت سبد بیمه‌ای نمایندگان عزیز و افزایش سهم بازار از طریق جذب پرتفوی‌های مطلوب و ماندگار خواهد شد.

وی در خصوص جوایز و مزایای این جشنواره عنوان کرد: اعمال تخفیفات ویژه در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، قرعه‌کشی هفتگی، اهدای جوایز ۱۰۰ میلیون ریالی به نمایندگان در هر هفته و اعطای کارت خرید بیمه نامه از جمله جوایز این جشنواره برای نمایندگان توانمند بیمه سرمد خواهد بود.

 وی در پایان گفت: این جشنواره به مدت ۳ ماه از اول آبان ماه ۱۴۰۳ لغایت اول بهمن ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت که شرایط و آئین‌نامه اجرایی جشنواره به زودی ضمن ابلاغ به کلیه شعب بیمه سرمد در سراسر کشور از طریق سایت شرکت و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد. 

منبع: روابط عمومی بیمه سرمد

برچسب ها: بیمه سرمد
نظرات شما