تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

در این گزارش به معرفی بهترین هدفون حذف نویز سال ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

رویداد۲۴ | حسین فلاحی: گاهی اوقات، گوش دادن به صدا‌های طبیعت یا صدای افراد اطراف شما می‌تواند یک تجربه خوشایند باشد، اما گاهی اوقات، شما فقط به یک تعطیلات و فاصله گرفتن از این دنیای پرهیاهو شلوغ نیاز دارید. ما به عنوان افرادی که هر روز سوار مترو و اتوبوس می‌شویم، می‌دانیم که چقدر ضروری و لازم است که گاهی اوقات خود را از دنیای پیرامون خودمان جدا کنیم  تا سلامت عقل و شنوایی مان حفظ شود. فرقی نمی‌کند چه همیشه در مناطق شلوغ باشید، چه پشت میز کار خود، یا یک مسافرت مکرر، حذف نویز می‌تواند یک ویژگی بسیار مورد نیاز باشد. در اینجا ما بهترین هدفون‌های حذف نویز ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌کنیم.


۱. هدفون مدل QuietComfort Ultra بوز

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

در حالی که هدفون QuietComfort Ultra پرچمدار جدید بوز ممکن است ارتقاء بزرگی نسبت به هدفون Noise Cancelling ۷۰۰ این شرکت نباشد، اما از طراحی ممتاز تری همراه با ویژگی جدید Immersive Audio Bose برخوردار است که برخی از بهبود‌های کیفیت صدا را ارائه می‌دهد.

هدفون QC Ultra در کنار صدا فوق العاده و حذف نویز عالی، برای برقراری تماس نیز فوق‌العاده است و نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهد. این هدفون یکی از بهترین هدفون‌های حذف نویز ۲۰۲۴ و رقیب ارزشمند WH-۱۰۰۰XM۵ سونی و ایرپاد مکس اپل است.  

هدفون QuietComfort Ultra  بوز قابلیت‌های برجسته‌ای برای حذف نویز ارائه می‌دهد که آن‌ها را به بهترین انتخاب برای بهترین هدفون حذف نویز تبدیل می‌کند. در آزمایش ما متوجه شدیم این هدفون‌ها می‌توانند صدا‌های بلند مانند موتور اتوبوس، صدای بوق قطار و سر و صدای هواپیما را تا حدود ۸۷ درصد کاهش دهند و مقدار قابل توجهی از نویز محیط را در کل محدوده فرکانس مسدود می‌کنند.

بالشتک‌های بزرگ و متراکم گوش، پوشش بسیار خوبی بر روی سر ایجاد می‌کند و یک عایق صدای منفعل عالی را ارائه می‌دهد. هدفون QuietComfort Ultra بوز با قابلیت حذف نویز استثنایی همراه با کیفیت صوتی ممتاز و ویژگی‌های اتصال بی‌سیم مانند پشتیبانی از فناوری اسنپدراگون ساند و aptX Lossless، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های هدفون حذف نویز در بازار عرضه می‌شود.

۲. سونی WH-۱۰۰۰XM۵

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

وقتی محصولی ارائه می‌کنید که بسیاری از مردم آن را دوست دارند، تغییر می‌تواند خطرآفرین باشد. چنین موردی برای WH-۱۰۰۰XM۵ سونی، نسل پنجم هدفون‌های سری ۱۰۰۰X، که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ با نام MDR-۱۰۰۰X Wireless عرضه شد و با پیشرفت در هر نسل، محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرد مصداق پیدا می‌کند.

در طول سال‌ها، سونی تغییراتی در طراحی ایجاد کرده است، اما هیچ چیز به اندازه آنچه که با WH-۱۰۰۰XM۵ انجام داده است، نیست. به غیر از برچسب قیمت بالاتر، اکثر این تغییرات خوب هستند و سونی تغییرات چشمگیری را ایجاد کرده است.  


بیشتر بخوانید: بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار کدامند؟


Sony WH-۱۰۰۰XM۵ خود را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های هدفون حذف نویز در بازار تثبیت کرده است. در آزمایش ما، متوجه شدیم که این هدفون در مسدود کردن نویز محیط در تمام فرکانس‌ها عالی عمل می‌کند. این هدفون با ANC خود صدا‌هایی مانند صدای موتور اتوبوس را حدود ۸۷.۵ درصد کاهش می‌دهد. شکل لیوان گوش بازطراحی شده و بالشتک متراکم نیز به داشتن پوشش خوب کمک می‌کند.

در حالی که قابلیت حذف نویز یک نقطه قوت اصلی این هدفون است است، کیفیت صدای WH-۱۰۰۰XM۵ نیز شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. سایر ویژگی‌های برجسته این هدفون شامل عمر باتری فوق‌العاده بیش از ۳۰ ساعت با ANC روشن، پشتیبانی از کدک LDAC با کیفیت بالا، اتصال چند نقطه‌ای و یک آرایه میکروفون به طور قابل توجهی بهبود یافته برای ضبط صدای واضح در طول تماس است.

۳.Sonos Ace

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

سونوس آیس مجموعه‌ای برتر از هدفون‌های حذف نویز است که تجربه صوتی همه جانبه‌ای را ارائه می‌کند و آن را به انتخابی عالی برای سینمادوستان و کاربران اکوسیستم سونوس تبدیل می‌کند. در حالی که عملکرد بهتری نسبت به پرچمداران بوز و اپل ندارد، حذف نویز فعال آیس عملکرد تحسین برانگیزی دارد و صدای محیطی مانند اتوبوس ها، قطار‌ها و موتور‌های هواپیما را تا حدود ۷۴ درصد کاهش می‌دهد.

پد‌های گوش متراکم آیس، عایق صدای منفعل عالی را، همتراز با هدفون QuietComfort Ultra بوز، ایجاد می‌کند. این هدفون همچنین دارای حالت شفافیت "آگاه" است که به طور موثر کیفیت صدای گفتار نزدیک را افزایش می‌دهد و در عین حال صدا‌های مزاحم محیط مانند باد و صدای اتاق را فیلتر می‌کند.

سونوس آیس علاوه بر توانایی چشمگیر در حذف نویز، از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از دالبی اتموس با ردیابی سر، درایور‌های ۴۰ میلی متری تنظیم شده سفارشی و ادغام یکپارچه با نوار‌های صوتی سونوس از طریق قابلیت تعویض صدای تلویزیون برخوردار است.

۴. Earfun Wave Pro

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

برند Earfun چند هدفون مقرون‌به‌صرفه ساخته است و اکنون با هدفون Wave Pro جدید برای سال ۲۰۲۴ وارد فضای هدفون ANC شده است. اگرچه ممکن است هدفون جدید Earfun  به خوبی هدفون‌های حذف نویز ممتاز بوس یا سونی صدا نداشته باشند، اما استفاده از آن‌ها راحت است، صدای مناسبی با باس قوی دارند و قابلیت حذف نویز قابل قبول و عملکرد تماس صوتی را ارائه می‌دهد.

این هدفون‌ها تا ۸۰ ساعت عمر باتری با حذف نویز و ۵۵ ساعت با روشن بودن آن رتبه بندی شده اند و از جفت شدن بلوتوث چند نقطه‌ای و همچنین کدک صوتی LDAC سونی برای تلفن‌های هوشمند اندروید پشتیبانی می‌کنند.

۵.AirPods Max

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

اولین و تنها مجموعه هدفون‌های روی گوشی اپل  یکی از بهترین حذف کننده‌های نویز خالص است که می‌توانید خریداری کنید. با این حال ممکن است ایرپاد مکس به دلیل هزینه بالا و انعطاف پذیری نسبتا ضعیف در لیست انتخاب‌های شما نباشد مگر اینکه صاحب آیفون باشید و بودجه زیادی داشته باشید، مدل‌های رقیب زیادی وجود دارند که سطح مشابهی از عملکرد ANC و کیفیت صدای قابل مقایسه را ارائه می‌دهند.

ایرپاد مکس اپل به عنوان هدفون‌های حذف نویز درجه یک، از حذف نویز فعال هیبریدی برای حذف بهینه نویز استفاده می‌کند. عملکرد صوتی دقیقاً همان چیزی است که از یک محصول اپل انتظار دارید. با این حال، هدفون فقط از SBC و AAC استفاده می‌کند به این معنی که هیچ کدک با نرخ بیت بالاتر مانند LDAC وجود ندارد.

۶.  SONY ULT WEAR

بهترین هدفون نویز کنسلینگ سال ۲۰۲۴

هدفون ULT WEAR سونی عملکرد قابل حذف نویز فعالی را نسبت به قیمت ارائه می‌دهد. آزمایش‌های ما نشان داد که هدفون‌ها به‌طور مداوم بیش از ۲۵ دسی‌بل صدای محیط بالای ۸۰ هرتز را از طریق ترکیبی از ANC و جداسازی غیرفعال از پد‌های گوش کاهش می‌دهند.

فراتر از قابلیت حذف نویز جامد، سایر نقاط قوت ULT WEAR شامل عمر باتری قابل توجه بیش از ۳۲ ساعت در هر بار شارژ، اتصال بلوتوث چند نقطه‌ای و تناسب راحت با گوش‌های بزرگتر است. این هدفون همچنین از صدای واقعی ۳۶۰ سونی با ردیابی سر هنگام استفاده با برنامه همراه پشتیبانی می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تکنولوژی
نظرات شما