تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران

ورود سپاه به پروژه ها، هزینه ها را کاهش می دهد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه افتخار دارد که تا کنون چندین هزار جوان تحصیلکرده را در پروژه های سازندگی کشور بکارگیری کرده و علاوه بر تربیت هزاران پیمانکار و تکنسین کارآزموده، از فرار بسیاری از مغزها نیز جلوگیری کرده است.
رویداد24- مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه افتخار دارد که تا کنون چندین هزار جوان تحصیلکرده را در پروژه های سازندگی کشور بکارگیری کرده و علاوه بر تربیت هزاران پیمانکار و تکنسین کارآزموده، از فرار بسیاری از مغزها نیز جلوگیری کرده است.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شایعات این روزهای رسانه های بیگانه و برخی از شبکه های اجتماعی در مورد تصدی گری سپاه در بخش های خصوصی اقتصادی در کشور اظهار داشت: سپاه در حوزه سازندگی کشور ، تنها به پروژه هایی که به زیرساختهای کشور کمک می کند مثل ساخت جاده، سد، تونل، بنادر و تمامی جاهایی که شرکتهای داخلی توانمندی و قدرت ریسک در آن را ندارند و عمدتا متقاضیان آن شرکتهای خارجی هستند وارد می شود.

وی افزود: برخلاف تبلیغاتی که صورت می گیرد سپاه به دنبال کار اقتصادی نیست بلکه به دنبال کار سازندگی در کشور است و اینکه دشمن این حرف ها را می زند امری طبیعی است.

شریف با بیان اینکه در حوزه هایی که مسایل امنیتی و دفاعی کشور را تهدید کند، سپاه قطعا ورود بیشتری خواهد داشت عنوان کرد: اگر روزی مردم ما از طریق رسانه ها و با منطق و زبان رسانه، کاری را که سپاه در حوزه سازندگی بعد از هشت سال دفاع مقدس انجام داده را درک کنند، معادل همان تقدیس و تقدیری که از سپاه برای دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند را برای سازندگی کشور نیز انجام خواهند داد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ادامه داد: سپاه افتخار دارد که تا کنون چندین هزار جوان تحصیلکرده را در پروژه های سازندگی کشور بکارگیری کرده و علاوه بر تربیت هزاران پیمانکار و تکنسین کارآزموده، از فرار بسیاری از مغزها نیز جلوگیری کرده است.

وی افزود: ساخت فاز 15 و 16 در صنعت نفت کشور توسط سپاه، عظمت و هوشمندی سپاه را نشان می دهد که با بهره گیری از تجربه انسان های کارکشته و فهیم و همچنین جوانان تحصیلکرده امروزی، این کار را انجام می دهد.

سردار شریف تاکید کرد: وقتی سپاه این توانمندی ها و قابلیت ها را دارد طبیعی است که دشمن تلاش می کند به منزلت اجتماعی سپاه از این ناحیه ضربه بزند و شاید دشمن اگر روی موضوعات دیگر مثل پهپاد، رادار، موشک و شناورهای تندرو زوم کند مردم از او نمی پذیرند، اما دشمن فکر می کند که اگر در موضوع رقیب بودن سپاه با بخش اقتصادی تبلیغ کند افکار عمومی با او همراهی می کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه در پایان نیز بیان کرد: افکار عمومی در داخل کشور و به ویژه مسئولین ما چه در دولت سازندگی، چه در دولت اصلاحات و چه در دولت های نهم و دهم و اکنون که دو سه سال از دولت یازدهم می گذرد، همگی اذعان کرده اند که ورود قرارگاه سازندگی سپاه در پروژه ها، کاهش هزینه ها، کاهش توقف کار و افزایش سرعت پروژه و همچنین کاهش نارضایتی پیمانکاران را در پی داشته است.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
0
باشه وارد شود ولی حسابرسی و مالیات بدهد....
نظرات شما
پیشخوان