تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵

بیادی هم«آمدن احمدی نژاد» را تایید کرد

رویداد24- حسن بیادی در پاسخ به این سوال آیا فکر می کنید که آقای احمدی نژاد برای انتخابات 96 می آید؟ گفت: برخی از دوستان و نزدیکان ایشان که با من تماس داشتند تایید کردند که آقای احمدی نژاد می خواهد برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وارد شود.

این فعال اصولگرا در خصوص دور دوم انتخابات مجلس در اردیبهشت ماه اظهار داشت: به نظر می رسد، هیجان انتخابات دور اول در این دوره کمتر شده و حتما در هفته آخر با توجه به آغاز تبلیغات انتخاباتی حتما حرکتی از سوی جناح های سیاسی صورت می گیرد اما این حرکت متناسب با دور اول نیست، به این دلیل که عده ای که می خواستند به کاندیدایی رای بدهند در این دوره امکان دارد که بین دو نفر به فردی که مد نظر نداشتند رای بدهند و یا به عکس.

حسن بیادی در ادامه این گفت و گو افزود: در واقع در دور دوم ممکن است بین دو کاندیدا تغییرات جدی صورت بگیرد و نظر مردم نیز تا اندازه ای تغییر کند.در واقع دردوم عرق جناحی بیشتر است، چون دردوراول برخی از افراد انفرادی شرکت کردند و مردم به گروه های مختلف رای دادند و عده ای نیز به دو لیست بزرگ اصلاح طلب و اصولگرا رای دادند که وزن سیاسی سنگینی داشتند.

عضو سابق شورای شهر تهران همچنین بیان کرد: در حال حاضر با توجه به این که اصلاح طلبان با یک لیست آمده بودند و اصولگراها با چند لیست احتمال این وجود دارد که در دوره دوم اصولگرا کرسی های بیشتری از مجلس را اشغال کنند.

بیادی ابراز داشت: در خصوص انتخابات دور دوم در تهران نیز باید گفت که این انتخابات خوبی بود و درس های زیادی را برای دو طرف به همراه داشت. همواره در هر دوره ای مردم به یک از دو جناح عمده کشور کشش و توجه داشتند و زمانی اصلاح طلبان در راس بودند و زمانی اصولگراها اما این شرایط نباید گروه های سیاسی را فریب دهد و باید به دنبال این باشند که خواسته های مردم چیست نه خواسته های حزب و جناح سیاسی خودشان.
منبع: تابناک
نظرات شما
پیشخوان