تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
لوزانو با ولاسکو مشورت کرد

تیم ملی والیبال 9 روز زودتر به ژاپن سفر می‌کند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: لوزانو برای درک بهتر روحیات و شرایط بازیکنان با ولاسکو مشورت کرده است.
رویداد24- امیر خوش‌خبر درباره برنامه تیم ملی والیبال قبل از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: اردوهای تیم ملی با حضور کادر فنی و تمام بازیکنان آغاز شده است و خوشبختانه فضای خوبی هم بر تمرین‌ها حاکم است. جو فدراسیون هم المپیکی است و بازیکنان با انگیزه خوبی به اردو آمده‌اند.

خوش‌خبر ادامه داد: برنامه ریزی‌های ما قطعی شده و دو بازی دوستانه در فرانسه با تیم ملی این کشور برگزار می کنیم و زمانی هم که به ژاپن رفتیم با لهستان بازی می‌کنیم. این تیم از ایران دعوت کرده تا قبل از رقابت‌های انتخابی در کمپ این تیم در نزدیکی توکیو بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره سفر طولانی تیم ملی قبل از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: ما چاره‌ای جز این کار نداریم. به دلیل سفرهای طولانی هم ما 9 روز زودتر به ژاپن می‌رویم تا شرایط کمی برای بازیکنان بهتر شود.

او درباره سخت‌گیری‌های لوزانو در تمرینات گفت: بچه ها تجربه تمرینات سخت را با ولاسکو داشتند و شرایط همان طور است. لوزانو می‌داند که کار سختی داریم و به همین دلیل خیلی سخت‌گیری می کند. او برای درک بهتر روحیه بازیکنان مشورت‌هایی را هم با ولاسکو داشت. فکر می کنم او خیلی حساب شده جلو می‌رود و کارش را انجام می دهد.

خوش‌خبر درباره پیش بینی جایگاه تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: من نمی‌خواهم بار سنگینی بر دوش بازیکنان بگذارم و استرسی به آن‌ها وارد کنم. با این حال از طرف بازیکنان قول می دهم که بهترین بازی‌ها را در این رقابت‌ها به نمایش بگذارند و بازی های بهتری را نسبت به گذشته انجام بدهند. من خیلی به این تیم امیدوارم تا در رقابت‌های انتخابی المپیک به جایگاه خوبی برسند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان