تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵

ترور یکی از رهبران جنبش فتح در لبنان

رویداد24- منابع امنیتی لبنان از ترور یکی از مسئولان جنبش فتح فلسطین به وسیله یک خودروی بمب گذاری شده در ساحل این کشور خبر دادند.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، فتحی زیدان، یکی از اعضای ارشد و از مسئولان امنیتی جنبش فتح محسوب می‌شود که صبح امروز(سه شنبه) در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده که احتمال می‌رود برای ترور وی اختصاص داده شده جان خود را از دست داد.

احتمال می‌رود که این ترور به دلیل تسویه حساب‌های شخصی میان گروه‌هیا فلسطینی در لبنان باشد که هریک تلاش می‌کنند بر اردوگاه‌های فلسطینی نشین سیطره یابند.

به تازگی جریان‌های سلفی در اردوگاه‌های فسلطینی‌ها در لبنان تلاس‌هایی را برای سیطره بر اوضاع در این مناطق آغاز کرده‌اند که با مخالفت جنبش فتح به عنوان بزرگترین جریان نظامی- سیاسی فلسطین روبه رو شده است.

این انفجار در نزدیکی اردوگاه فلسطینی نشین "عین الحلوة" در نزدیکی شهر "صیدا" رخ داده که خسارت‌های مالی نیز به وجود آورده است.

نیروهای امنیتی لبنان بلافاصله در محل حاضر شده و از مردم خواستند از نزدیک شدن به محل انفجار خودداری کنند.

اداره اردوگاه‌های فلسطینی در کشورهای عربی توسط خود فلسطینی‌ها انجام می‌شود و نیروهای نظامی یا امنیتی این کشورها از جمله لبنان و سوریه حق ورود به اردوگاه‌ها را ندارند و به همبن دلیل اداره این اردوگاه‌ها برا فلسطینی‌ها حائز اهمیت است.
برچسب ها: رویداد24 ، ترور ، لبنان ، فلسطین
نظرات شما
پیشخوان