تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵

كشته شدن 29 داعشی

جنگنده های عراقی روز چهارشنبه مواضع گروهك تروریستی داعش در، شهرستان هیت استان الانبار را بمباران كردند كه در این حمله 29 تروریست داعشی به هلاكت رسیدند.
آفتاب :
به گزارش پایگاه خبری العهد از عراق، جنگنده های «اف 16» عراقی 6 مقر و مخفیگاه گروهك تروریستی داعش را در شهرستان هیت واقع در غرب استان الانبار بمباران كردند.

در همین حال خبرگزاری «الشرق الاوسط» به نقل از منابع نظامی عراق گزارش داد: جنگنده های عراقی امروز مواضع گروهك تروریستی داعش در منطقه «شرقاط» در استان صلاح الدین و منطقه «قیاره» در استان نینوا را هدف قرار دادند كه بر اثر این حمله شمار زیادی از تروریست ها به هلاكت رسیده و بسیاری از تجهیزات و مهمات آن ها منهدم شد.

نیروهای پیشمرگ كرد عراق نیز در درگیری با تروریست ها در منطقه «زمار» در استان نینوا شماری از تروریست ها را به هلاكت رساندند.

سرتیپ اسماعیل محلاوی فرمانده عملیات الانبار امروز از پاكسازی 34 منزل مسكونی در منطقه «حامضیه» و «هیت» در استان الانبار از بسته های انفجاری و بمب خبر داد.

نیروهای عراقی در روزهای گذشته به حمله و پبشروی خود در استان های الانبار و نینوا شدت بخشیده اند. 

به گزارش ایرنا، جنگ علیه گروهك تروریستی داعش در عراق و سوریه با حمایت نیروهای مردمی و مقاومت در حالی وارد مراحل حساس خود می شود، كه امید آن می رود كه نیروهای عراقی و سوری در ماه های آینده بخش های بیشتری از مناطق تحت كنترل داعش را آزاد كنند.

برچسب ها: داعش ، کشته ، ترور ، عراق
نظرات شما
پیشخوان