تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
یک نماینده مجلس:

مدیریت مجلس دهم باید اعتدالی باشد

در حال حاضرحرکت‌های تندروانه دیگر جایگاهی ندارد، نمایندگانی هم که به مجلس راه پیدا کرده‌اند طیفی هستند که هم نگرش‌های اصلاح‌طلبانه دارند هم اصولگرایانه و اگر قرار باشد نظر ۲۹۰ نماینده جلب شود تصور می‌کنم باید به صورت اعتدالی حرکت کرد تا بتوان نظرات آن‌ها را اخذ و به تصمیم واحد رساند.
رویداد۲۴-نماینده قائنات در مجلس با بیان اینکه نظر دولت برای ریاست مجلس بیشتر مبتنی بر یک نگاه اعتدالی است گفت: آقای لاریجانی در طی این یکی دو سال اخیر قدم‌های خوبی برداشته و ادامه این روند می‌تواند برای کشور نتایج خوبی داشته باشد.

به گزارش رویداد۲۴، جواد هروی با بیان اینکه مدیریت مجلس دهم باید مبتنی بر یک نگاه اعتدالی باشد تا بتواند مقبول نظر نمایندگان وجو عمومی کشور قرار بگیرد گفت: در حال حاضرحرکت‌های تندروانه دیگر جایگاهی ندارد، نمایندگانی هم که به مجلس راه پیدا کرده‌اند طیفی هستند که هم نگرش‌های اصلاح‌طلبانه دارند هم اصولگرایانه و اگر قرار باشد نظر ۲۹۰ نماینده جلب شود تصور می‌کنم باید به صورت اعتدالی حرکت کرد تا بتوان نظرات آن‌ها را اخذ و به تصمیم واحد رساند.

هروی ادامه داد: امروز می‌بینیم بحث‌هایی مطرح می‌شود که عده‌ای معتقد به ریاست عارف در مجلس و عده‌ای هم به دنبال ریاست لاریجانی هستند اما باید از این‌ها سوال اساسی را مطرح کرد که چرا مدام دغدغهٔ احزاب و گرایش‌های سیاسی خود را دارند. چرا دغدغهٔ مملکت را ندارند. اگر بر اساس نگاه کار‌شناسانه و نه نگاه سیاسی این کار انجام شود بهتر است.

وی افزود: اما اگر قرار باشد مجلس آینده بر اساس دیدگاه‌های سیاسی و چالش‌های سیاسی در بحث مدیریت مجلس کار خود را آغاز کند مطمئنا این مجلس تا پایان هم دچار چالش‌های سیاسی خواهد بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فکر می‌کنم نظر دولت در ریاست مجلس بیشتر به سمت اعتدال باشد گفت: البته طی یکی دو سال گذشته آقای لاریجانی کمال همکاری و تعاون را با دولت داشته و حرکت‌هایی که برداشته حرکت‌های خوب و حساب شده‌ای بوده، ضمن اینکه توانسته برای کشور مثبت آفرینی کند.

هروی خاطر نشان کرد: بنابراین ادامه این روند می‌تواند برای کشور نتیجه خوبی داشته باشد و لذا باید از هیاهو دست برداریم و به سمت یک منطق عقلایی حرکت کنیم، فکر می‌کنم دولت و مجلس هم این دیدگاه را می‌طبد و هر گونه حرکت چالشی غیر از این‌ها موجب می‌شود که یک مجلس پرچالش طی ۴ سال داشته باشیم.
نظرات شما
پیشخوان