تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

نکاتی فنی در رابطه با چگونگی رانندگی با خودروهای دارای گیربکس های اتوماتیک دو کلاچه

خوشبختانه در بازار کشور نیز در سال های اخیر بسیاری از خودروهای پرمیوم و معتبر مجهز به گیربکس های DCT می باشند و در بازار حضور پررنگ تری دارند.

رویداد۲۴-خوشبختانه در بازار کشور نیز در سال های اخیر بسیاری از خودروهای پرمیوم و معتبر مجهز به گیربکس های DCT می باشند و در بازار حضور پررنگ تری دارند. همانطور که می دانیم امروزه تکنولوژی جز جدا نشدنی وغیر قابل انکار صنعت و زندگی روزانه افراد میباشد و ابزاری که می تواند هرچه بیشتر نقش ارتباط هماهنگی میان تکنولوژی – صنعت و زندگی را پررنگ تر نماید وسیله نقلیه است چرا که یک اتومبیل مدرن با اتکا به تکنولوژی های جدید و امکانات مفید می تواند پاسخگو و دلیل روشنی برای هماهنگی افراد با دنیای جدید باشد.
يكي از نكاتي كه در رانندگي بايد به آن توجه داشت اين است كه هنگام توقف در سربالايي و يا توقف در ترافيك هاي سنگين به هيچ وجه اهرم تعويض دنده را در موقعيت D 

(حرکت) قرار ندهيم چرا كه در چنين حالت به گيربكس فشار زياد وارد شده و این امر باعث كاهش بهره وري آن  مي شود. در چنين حالاتي بهتر است گيربكس خودروي شما در حالت نرمال باشد تا صفحات آزاد بوده و از گرم شدن آن جلوگيري کند.

همچنين توصيه ميشود در سرعت هاي كمتر از ١٥ كيلومتر در ساعت به صورت منوال رانندگي كنيد

برچسب ها: رانندگی
نظرات شما
پیشخوان