تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۷
نیما نکیسا:

دربی خوبی را ندیدم/ پرسپولیس باید دوباره فراتر از آسیا بازی کند و السد را ببرد

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است استقلال به روز بد پرسپولیس خورد و توانست امتیاز بگیرد.
دربی خوبی را ندیدم/ پرسپولیس باید دوباره فراتر از آسیا بازی کند و السد را ببرد
رویداد۲۴ نیما نکیسا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون هشتاد و هشتمین دربی که با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته بازی خوبی را شاهد نبودیم و می‌توان گفت: بیشتر درگیری‌های فیزیکی وسط زمین بوجود می‌آمد و هر دو تیم بی برنامه بازی کردند.

وی افزود: متأسفانه حسین ماهینی با یک مصدومیت شدید تا آخر فصل خانه نشین شد و خطا‌های بی مورد و برخی سخت گیری‌ها بازی را از روند و سرعت مناسب خارج کرده بود و به همین دلیل شاهد بازی کسل کننده و بی هیجانی بود.

دروازه بان ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه در ادامه به بازی حساس سرخپوشان پایتخت مقابل السد اظهار داشت: امیدوارم پرسپولیس در بازی با تیم السد قطر موفق باشد، ولی اگر بخواهد مثل بازی استقلال بازی کند قطعا به مشکل برخواهد خورد.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که می‌توان گفت: برانکو دستش را رو نکرد و این بازی را فدای بازی السد کرد، به خبرنگار برنا این گونه پاسخ داد: نه این استدلال درستی نیست، به هر حال پرسپولیس برای کسب مقام قهرمانی احتیاج به جمع کردن امتیاز دارد و شاید انتهای فصل همین دو امتیازی که روز گذشته از دست داد برای کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه مجدد آسیا پرسپولیس را به چالش بکشدو البته امیدوارم این گونه نشود.

نکیسا با اشاره به روند صعودی پرسپولیس اظهار داشت: چند وقتی بود که پرسپولیس فراتر از ایران بازی می‌کرد و بوی قهرمانی می‌داد، ولی دو هفته‌ای است که کمی دچار افت شده و استقلال هم به روز بد پرسپولیس برخورد کرد و توانست امتیاز بگیرد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که بازی با السد را چگونه پیش بینی می‌کند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید به خاطر دل هوادارانش دوباره به روز‌های اوج برگردد و با نتایج خوبش در لیگ ایران و آسیا دل هواداران را شاد کند.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان