تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نواب صفوی شایعه بازداشتش در پارتی سعادت آباد را رد کرد (تصویر)

حسام نواب صفوی عصر امروز در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتقاد از انتشار اخبار مربوط به دستگیری هفت نفر از همکارانش، تاکید کرد: من خبري از اين ماجرا ندارم در تماسي كه با آقاي دير باز داشتم او هم خبري از اين ماجرا نداشت.
رویداد24- خسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به شایعه بازداشتش در پارتی شبانه در سعادت آباد واکنش نشان داد.

چند روزی است که خبر دستگیری هفت تن از بازیگران مطرح کشور در یک پارتی شبانه در سعادت آباد به سر زبان ها افتاده است. مقامات قضایی عصر دیروز اسامی اختصاری بازداشت شدگان پارتی در باغ سعادت آباد را (الف-ح بازیگر مرد)، (ن-خ بازیگر زن)، ( ک-د بازیگر مرد)، (م-الف بازیگر زن)، ” (ح-ن بازیگر مرد) ،(آ-ج بازیگر زن)، (س-ق بازیگر زن)، (الف-ع خواننده) و ( م-م فوتبالیست تیم مطرح پایتخت)" اعلام کردند. 

اگر چه این اسامی به اختصار بود و نامی از هیچ بازیگری برده نشد اما گمانه زنی ها و رمزگشایی از این حروف در شبکه های اجتماعی شدت گرفت و همین امر سبب شد که انگشت اتهام به سوی برخی بازیگران که در میان بازداشت شدگان نبوده اند نشانه برود؛ از جمله به سوی حسام نواب صفوی.

در همین حال حسام نواب صفوی بازیگر سینما عصر امروز درباره شایعه بازداشتش به همراه 6 بازیگر سینما واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: « دستگيري هنرپيشه هاي ايراني هنوز از هيچ مرجع رسمي اعلام نشده مسلما اگر چنين مطلبي باشد از خبر گزاريهاي معتبر و سخنگوي قوه قضاييه اعلام خواهد شد از افرادي كه خبر را چاپ ميكنند اولا بايد موثق باشد .نكته دوم از عباراتي مثل ال ي پ د استفاده نكنند و لااقل يك فيلم و اثر او هم نام ببرند كه تمام جامعه هنري زير سوال نرود ك.د ميتواند كامرون دياز هم باشد .ح.ن هم ميتواندحميرا نتانياهو باشد ب.ز ميتواند بز هم باشددر ضمن بنده نواب صفوي هستم واقعا ح.ن كيست؟؟ من خبري از اين ماجرا ندارم در تماسي كه با آقاي دير باز داشتم او هم خبري از اين ماجرا نداشت در كل اخراجيها حضور نداشتند باقي همكاران در صورت شايعه بودن تكذيب كنند با تشكر.»

واکنش آقای بازیگر به دستگیری7نفر از همکارانش در یک پارتی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
0
امیدوارم اینگونه باشد که اقای نواب صفوی میگوید . سال قبل در یک مجله خواندم که اقای نواب صفوی گفته بودند که نمیخواهند ادم مشهور باشند. ایشان شبیه الویس برسلی نیستند .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان