تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷
فرمانده مرزبانی ایلام:

تردد فقط با داشتن ویزا و گذرنامه امکان‌پذیر است/ تردد روان در مرز مهران

یحیی الهی با اعلام اینکه تردد در این مرز بین‌المللی فقط با داشتن ویزا و گذرنامه قانونی امکان‌پذیر است، گفت: داشتن مدارک و مجوز‌های لازم برای خروج زائران احترام به قوانین بین‌المللی است و زوار باید به این قوانین احترام بگذارند.
 رویداد۲۴ فرمانده مرزبانی ایلام از تردد زائران در امنیت و آرامش کامل در مرز مهران خبر داد و گفت: خروج از مرز مهران بدون گذرنامه و ویزا امکان‌پذیر نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، یحیی الهی با اشاره به اینکه تردد در مرز مهران با سهولت و آرامش کامل در حال انجام است، اظهار کرد: مرز مهران شور و حال حسینی دارد، مشتاقان اهل بیت و عزاداران حسینی (ع)، در کاروان‌های مختلف به این شهر مرزی می‌آیند، سختی‌ها و مشقت‌ها را با جان و دل می‌خرند تا با خاطری آسوده و با آرامش بتوانند از مرز مهران خارج و به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با اعلام اینکه تردد در این مرز بین‌المللی فقط با داشتن ویزا و گذرنامه قانونی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: داشتن مدارک و مجوز‌های لازم برای خروج زائران احترام به قوانین بین‌المللی است و زوار باید به این قوانین احترام بگذارند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با تقدیر و تشکر از مردم در همکاری با نیرو‌های انتظامی و مرزبانان مستقر در پایانه مرزی مهران، از زائران و عاشقان حسینی خواست که با در دست داشتن گذرنامه و ویزا و دیگر مجوز‌های قانونی به پایانه مرزی مهران مراجعه کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان