تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۴

قدردانی دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشکوه مردم شهر ری از کاروان تدبیر و امید

حضور پرشور و مصمم مردم متعهد و غیرتمند شهرری که صدها شهید گرانقدر را تقدیم استقلال و آزادی ایران اسلامی کرده اند، انگیزه خادمان ملت را برای توسعه همه جانبه و متوازن این منطقه ، مضاعف کرده است که آثار آن در اجرای طرح های مصوب تجلی خواهد یافت.
رویداد24: متن پیام دفتر رییس جمهوری که روز پنجشنبه منتشر شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سومین سفر درون استانی کاروان تدبیر و امید به شهر تاریخ و فرهنگ و قطب گردشگری مذهبی ری، مردم مومن و هوشیار این شهرستان با استقبال پرشکوه خود ، جلوه هایی ماندگار از همدلی و همراهی ملت و دولت را به نمایش گذاشتند و با درک عمیق از شرائط دشوار محیطی ، با گرامیداشت دستاوردهای بزرگ ملی در سطح منطقه ای و بین المللی به استقبال فضای رشد و شکوفائی پس از رفع تحریم ها شتافتند.

شهرستان ری در تاریخ ایران و اسلام ، همواره یکی از پایگاه های هویت مذهبی – ملی بوده و به یمن وجود بارگاه نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بزرگ مردان و شیر زنان آزاده و فرهیخته خود ، همیشه مهد فرهنگ ، معنویت و عزت و افتخار بوده است.

حضور پرشور و مصمم مردم متعهد و غیرتمند شهرری که صدها شهید گرانقدر را تقدیم استقلال و آزادی ایران اسلامی کرده اند ، انگیزه خادمان ملت را برای توسعه همه جانبه و متوازن این منطقه ، مضاعف کرده است که آثار آن در اجرای طرح های مصوب تجلی خواهد یافت.

اجرایی شدن طرح هایی از قبیل آبیاری تحت فشار به مساحت هزار هکتار و بهره برداری از تصفیه خانه انتقال آب سد ماملو در جنوب شرق استان تهران و سایر پروژه های مربوط به این سفر و تصمیماتی که در حوزه بهداشت و امنیت شهرستان گرفته شد ، می تواند پاسخگوی بخشی از نیازها بوده و بستر لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مولد را فراهم کند.

لازم است به پاس میزبانی گرم و همراهی مردم شریف این شهرستان با کاروان دولت تدبیر و امید ، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه ، تولیت محترم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران ، فرهنگیان ، دانشگاهیان ، کارآفرینان و فعالان اقتصادی ، اصناف ، کارگران ، اصحاب رسانه ، جوانان پرشور و با نشاط ، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه های سیاسی و اجتماعی شهرستان ری تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم با توجهات الهی و همراهی و همیاری مردم ، این سفر منشاء آثار و برکاتی برای مردم عزیز منطقه و زمینه ساز رشد و بالندگی بیش از پیش آن باشد .

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان